З 1 листопада поточного року в управлінні пенсійного фонду України у м. Вінниці розпочав свою роботу «Контакт – центр», який дозволить громадянам у телефонному режимі отримувати необхідну інформацію.

Для належної роботи «Контакт –центру» при управлінні створено сектор комунікацій відділу з обслуговування громадян. Троє спеціалістів – «операторів» працюватимуть за певним алгоритмом дій: прийматимуть телефонні дзвінки, надаватимуть консультації та, у разі необхідності, з’єднуватимуть заявника зі спеціалістами інших відділів (в залежності від напрямку запитуваної інформації).

- Така форма спілкування є дуже зручною для всіх категорій громадян, які можуть не виходячи з дому отримати роз’яснення з усіх питань, що стосуються умов, порядку призначення, перерахунку, виплати пенсій, сплати обов’язкових платежів, адміністрування яких здійснюється органами ПФУ» - стверджує начальник управління Олена Корчака.

Цьогоріч до переліку інформаційно-роз’яснювальних напрямів роботи долучено ще одну нову сучасну послугу. Так, з 1 жовтня 2013 року в управлінні функціонує послуга в режимі Skype(відео)-зв’язку, яка дає змогу спеціалістам швидко і оперативно надавати відповіді заявникам на усі поставлені ними питання в он-лайн режимі.

Дані заходи започатковані з метою своєчасного інформування населення про зміни у пенсійному законодавстві, діяльність органів Фонду та наближення послуг до клієнта.


Переглядів: 2175
Поширень: 0