Генеральним планом, який був розроблений інститутом «Діпромісто» у 2007 році, передбачено формування нових транспортних розв\'язок загальноміського значення. В тому числі і будівництво трьох мостових переходів: з вулиць І. Богуна та Гонти, з вулиць Р. Скалецького на Московську та на Сабарові з об\'їзної дороги. Найреалістичнішим є будівництво мостового переходу з вулиць І.Богуна та Гонти, тому міською радою було замовлено техніко-економічне обґрунтування даного об\'єкту. У розробці проекту за аналог взято міст у Кременчуці, який має приблизно ті ж параметри, що і майбутній вінницький міст.

Будівництво нового мосту забезпечило б розвантаження центральної частини міста від існуючого транспортного навантаження. Згідно техніко-економічного обґрунтування мостовий перехід матиме 6 смуг руху та тротуари шириною 4,5 м. Прогнозована пропускна здатність мосту - до 9-10 тис. одиниць в одному напрямку. Для порівняння - пропускна спроможність трьох вінницьких мостів, які існують на сьогоднішній день, - 3-3,5 тис. одиниць в одному напрямку. Проблема полягає в тому, що вартість будівництва цього мостового переходу за цінами липня 2008 року близько 1 млрд. 600 млн. грн., тобто кошти міський бюджет за два роки. При розробці техніко-економічного обґрунтування місто розраховувало на субвенцію з державного бюджету. Та з початком кризи, будівництво мостового переходу можливе тільки із залученням коштів інвесторів.

Учасники обговорення дійшли висновку, що деякі пункти техніко-економічного обґрунтування розроблено досить поверхнево, та не дають повної картини затрат на будівництво. Тому поки буде доопрацьовуватися ця документація, планувальна рада розроблятиме план заходів, які є менш фінансозатратними і зможуть вирішити найгостріші питання транспортної системи Вінниці.


Переглядів: 3190
Поширень: 0