«Факт наймасовішого обслуговування Клієнтів компанії» – під такою назвою внесений захід компанії в Книгу рекордів України. Акція розпочалася в Києві та набула продовження в 9 містах нашої держави: Дніпропетровську, Харкові, Одесі, Сімферополі, Вінниці, Львові, Івано-Франківську, Хмельницькому та Маріуполі.

Найбільша зірка, за участю 1500 співробітників компанії «Київстар», була збудована на Майдані Незалежності, менші зірки «запалилися» в обласних центрах 7 серпня.


У побудові Вінницької зірки взяли участь близько 100 співробіників компанії. Сформувавши велетенський логотип «Київстар», працівники компанії злагоджено рухалися у ритмі енергійної музики.

Друга частина заходу була присвячена спілкуванню з Клієнтами: співробітники пропонували всім охочим свою допомогу в налаштуванні мобільних сервісів та дарували пакети безкоштовних послуг у мережі протягом дня: телефонні розмови, SMS- та MMS-повідомлення, необмежений доступ до мережі інтернет та мультимедійний контент. Усього команда «Київстар» обслужила близько 80 000 Клієнтів.



Бажаючих скористатися приємним подарунком виявилося безліч. Більшість із них при цьому не забували і про близьких людей.
Вони приносили із собою аркуші паперу, на яких від записаних номерів не залишилося вільного місця.

«Ми усвідомлюємо, що Клієнти сьогодні вже очікують від нас більшого, ніж звичайне забезпечення мобільним зв’язком. Вони потребують найкращої якості, найкращого обслуговування та справжнього піклування з боку їхнього оператора. Тому наша мета – усе, що ми робимо, повинно дарувати радість Клієнтам компанії. У цьому і є сутність Великої Ідеї бренду «Київстар», – говорить Антон Дзюбенко, заступник директора з маркетингу Київського регіонального управління «Київстар».

Такого в Україні не робила ще жодна компанія!


Переглядів: 6593
Поширень: 0