Заступник начальника управління житлового господарства Сергій Кушнір визнає, що діюча система є недосконалою і потребує передусім зміни у підходах до надання послуг населенню, особливо - в питанні взаємодії жителів із підприємствами-надавачами послуг із обов\'язковим контролем останніх з боку самих мешканців.

«Задля покращення ситуації за останні роки було розроблено типовий договір між ЖЕКом та мешканцем щодо надання комплексу послуг: утримання будинків і споруд, холодне водопостачання та водовідведення, вивезення твердих побутових відходів. - Розповідає Сергій Кушнір. - Цього року послуга з вивезення твердих побутових відходів була виведена в окрему комунальну послугу з розрахунку на одного мешканця, а не на квадратні метри, як це було раніше. Окрім того, було впроваджено систему розрахунків за фактично надані послуги з утримання будинків та прибудинкової території в розрізі кожного окремого будинку шляхом введення граничного тарифу, чіткого визначення періодичності та переліку послуг». На даний час вже у 73% будинків з\'явились старші по будинку, які формують та підписують акти виконаних надавачами послуг робіт (при перегляді тарифів величину витрат на поточний ремонт було збільшено до 38% в будинках до 5-ти поверхів та до 30% - в будинках 9-ти поверхів. Рішенням виконкому нарешті був врегульований порядок повірки поквартирних лічильників. У 2008-2009 рр. було проведено комплекс заходів по приведенню у належний санітарний стан будинків житлового фонду: очищено 1950 підвальних приміщень, понад 3000 балконів загального користування (сушок), 980 технічних поверхів та горищ.

Задля подальшого покращення якості надання послуг управлінням житлового господарства планується вжити ряд заходів:
  • проведення системного опитування споживачів щодо стану надання послуг та шляхів підвищення якості надання послуг;
  • опрацювання механізму переходу на оплату за користування ліфтом з розрахунку на 1 поїздку;
  • проведення навчань з інженерно-технічними працівниками підприємств - надавачів послуг;
  • організація щоквартальних зборів зі старшими по будинках;
  • організація проведення зборів з мешканцями щодо підведення підсумків роботи за 2009 рік, розгляду проблемних питань та формування планів на 2010 рік;
  • організувати в 2010 році загальноміські заходи по:
    • ремонту та фарбуванню вхідних дверей житлових будинків;
    • відновлення запірної арматури на вводах житлових будинків;
    • відновлення сходових клітин під\'їздів;
  • продовжити роботу по створенню об\'єднань співвласників багатоквартирних будинків (сьогодні у місті вже створено 141 ОСББ).

«Задля дієвого механізму надання житлово-комунальних послуг населенню потрібні чіткі договірні відносини між надавачем і споживачем. Потрібно розвивати взаємодію між ними - це система зворотного зв\'язку, яка включає в себе в тому числі і Ваші публічні звіти перед жителями. І для ЖЕКу повинно бути аксіомою те, що спочатку він зобов\'язаний надати послугу, відзвітувати за неї, і вже потім включати до оплати, коли мешканцями підписані відповідні акти виконаних робіт - а не навпаки. - Підсумував слова доповідача міський голова Володимир Гройсман, звернувшись до начальників ЖЕКів. - А що стосується ОСББ, то цьому процесу потрібно сприяти: житло повинно мати свого власника. Тому ніхто не буде стримувати конкуренцію на ринку надання житлово-комунальних послуг.»

Довідка:

Житловий фонд м. Вінниці налічує 1992 будинки.

В наданні житлово-комунальних послуг населенню у місті задіяні :
- 19 підприємств з надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій;
- 1 підприємство з надання послуг з питного водопостачання та водовідведення;
- 5 підприємств з теплопостачання та централізованого гарячого водопостачання;
- 3 підприємства з обслуговування ліфтів;
- 5 підприємств по вивезенню твердих побутових відходів;

Для забезпечення збору твердих побутових відходів обладнано
164 майданчики із загальною кількість контейнерів - 1120 шт.


Переглядів: 3864
Поширень: 0