Наприкінці весни поточного року виконком міської ради прийняв рішення перевести оплату послуг міських ЖЕКів на граничний тариф. З 1 червня на таких умовах почали працювати житлово-експлуатаційні контори Ленінського району, з 1 липня - Замостянського. Відтоді вінничани сплачують ЖЕКам лише за виконані роботи.

Міське управління житлового господарства відпрацювало низку заходів, які мають вплинути на покращення якості житлово-комунальних послуг. Для цього ЖЕКи укладають договори з мешканцями тих будинків, які вони обслуговують. В договорі (зразок якого затверджено рішенням виконкому) чітко прописані всі права і обов\'язки обох сторін. ЖЕКи зобов\'язуються вчасно і якісно виконувати всі роботи, нараховувати квартплату лише за якісно і вчасно надані послуги. Також працівники контор повинні надавати вінничанам всю необхідну інформацію про перелік послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання і режим надання послуг. Окрім того, ЖЕКи мають звітувати перед жителями багатоповерхівок про розміри витрат, які здійснюються для виконання робіт з утримання будинків і прилеглих територій. І це ще не повний перелік тих обов\'язків контор, які прописані в договорі. Жителі будинків згідно цього документу також мають права і обов\'язки.

Особливість нових відносин між жителями і ЖЕКами полягає у максимальній відкритості роботи контор перед вінничанами. Наприклад, по завершенню місяця, коли ЖЕКом надавались певні послуги поточному ремонту, складається відповідний Акт. Його в обов\'язковому порядку має підписати уповноважений представник будинку. Якщо такого немає, свої підписи ставлять три інші мешканці. Крім цього, в кожному під\'їзді має висіти графік здійснення прибирання. Люди можуть проконтролювати його дотримання і, у разі невідповідності з реально виконаними роботам, можуть вжити відповідні заходи.

На сьогодні у місті активно триває процес по укладанню договорів. «Жителі багатоповерхівок мають бути зацікавленими у підписанні такого документу. Таким чином, вони зможуть захистити себе і свої гаманці, коли якість надання послуг ЖЕКами не відповідає вимогам.» - вважає заступник начальника управління, начальник відділу розвитку ОСББ управління житлового господарства Роман Фурман.


Переглядів: 4197
Поширень: 0