Автобуси ЛАЗ-183-Сіті львівського виробництва коштували міському бюджету чотири мільйони 800 тисяч грн. Вартість проїзду в них, за словами начальника ТТУ Володимира Бугайчука, коштуватиме 90 копійок.

Автобуси ЛАЗ у Вінниці

- Ми збережемо всі пільгові категорії і перевозитимемо пільговиків так само, як і в трамваях та тролейбусах нашого управління, - розповів Володимир Іванович. – Насправді, у нас ще є кілька питань стосовно того, де ми розмістимо автобусний парк. Наразі, ми підшуковуємо територію, де саме, сказати не можу. Поки що секрет. Треба відремонтувати і дорогу, якою ходитимуть автобуси. Зокрема, 50-річчя Перемоги – минулого року там замінювали мережі.

До кінця року автобусний парк має отримати ще п’ять транспортних засобів. А також – створити цех по обслуговуванню автобусів, налагодити поставку запчастин та навчання фахівців, які працюватимуть з ремонтом транспорту. Володимир Бугайчук переконує: вже 15 травня автобуси можуть вийти на маршрут „Педучилище – Залізничний вокзал”. Ходитимуть автобуси з інтервалом у 15 хвилин. Днями на маршруті мають встановити дорожні знаки, які позначатимуть зупинки автобусів, підготувати майданчики зупинок.

- Для того, щоб повністю забезпечити комунальним транспортом всі віддалені райони міста нам буде потрібно приблизно 40 автобусів, - каже мер Вінниці Володимир Гройсман. – Вже наприкінці першого кварталу ми вже точно підрахуємо рентабельність підрозділу.

Нагадаємо, що згідно рекомендацій щодо покращення транспортного руху в місті, викладених у Генеральному плані Вінниці, перевезення городян мають здійснювати великі транспортні засоби. На переконання мера Вінниці Володимира Гройсмана, комунальний автобусний парк складе конкуренцію приватним перевізникам, вони змушені будуть покращити якість послуг, які надають, а від цього виграють споживачі цих послуг – вінничани.


Переглядів: 5265
Поширень: 0