Протягом минулого року ЖЕКи змінили підхід до роботи із мешканцями

27.01.10 14:41 2326

З метою покращення обслуговування житлового фонду та підвищення якості надання послуг протягом минулого року було зроблено чимало нововведень та реалізовано ряд заходів. Про досягнення і недопрацювання в сфері ЖКГ йшлося на підсумковій нараді у міського голови Володимира Гройсмана.

Протягом минулого року ЖЕКи змінили підхід до роботи із мешканцями

Упродовж минулого року у Вінниці запроваджено побудинкові тарифи на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій. З моменту їх запровадження житлово-експлуатаційні підприємства перейшли на нові умови взаємовідносин із мешканцями. Їх основою є те, що жителі сплачують тільки за ті послуги, які ЖЕКи надали фактично, але у межах затвердженого граничного тарифу.

Також у 2009 році проведено розрахунки за вивіз твердих побутових відходів (ТПВ) на 1 мешканця. Відокремлення вивезення ТПВ в окрему послугу дало можливість значно спростити процес розрахунків між ЖЕКами та МКУП “ЕкоВін”, а такій категорії пільговиків як «Діти війни» користуватися пільгою на дану послугу.

Крім цього у житлово-експлуатаційних конторах змінено підхід до самої організації роботи з обслуговування житлового фонду та прибудинкових територій. Для виконання будь-яких видів робіт виписуються наряди-завдання. Таким чином забезпечується контроль здійснення поставлених задач. Облік витрат на надання послуг проводиться по кожному окремому будинку, а по завершенню місяця формується фактичний тариф на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкової території, який і застосовується для нарахування квартплати. Величина фактичного тарифу залежить від кількості послуг, які виконувались ЖЕКом по кожному будинку протягом місяця. Тому оплата за місяць не є фіксованою, а змінюється щомісячно.

У минулому році у місті було створено Вінницьке міське комунальне підприємство «Вінницяміськліфт», яке прийняло на технічне обслуговування 996 ліфтів. Незважаючи на тяжкий фінансовий рік, підприємство зуміло виконати модернізацію 9 ліфтів та здійснити капітальний ремонт 4-х. Також за власні кошти підприємства виконано поточний ремонт на 40 ліфтів житлових будинків.

Міська влада вважає, що підняти рівень обслуговування з боку ЖЕКів можуть самі мешканці. Для ближчого контакту жителів і контор в минулому році розпочали роботу по визначенню старших по будинках. Ці люди, обрані шляхом голосування усіма мешканцями багатоповерхівок, матимуть постійний зв’язок із керівництвом ЖЕКу. Таким чином вони зможуть впливати на підняття рівня послуг і сприяти оперативному вирішенню багатьох проблем. Старших по будинку вже обрано у 84% багатоповерхівках. В грудні минулого року керівники ЖЕКів вперше провели збори з представниками будинків. На сьогоднішній день результати цих зібрань опрацьовують представники управління житлового господарства.

У 2009 році вирішено питання прямого зв’язку між сектором оперативного опрацювання інформації “Гаряча лінія” та житлово-експлуатаційними конторами. Телефонні апарати, які були у ЖЕКах раніше, часто пошкоджували відвідувачі, а в деяких випадках – навіть викрадались. Така ситуація змусила керівників ЖЕКів перенести телефонні апарати в кабінети бухгалтера, головного інженера або керівника підприємства, що обмежувало мешканців у доступі та використанні зв’язку з диспетчером. Відтак було прийнято рішення укласти відповідні договори із ВАТ “Укртелеком” та встановити у конторах таксофони.

У минулому році була проведена і робота з мешканцями гуртожитків комунальної власності по переходу на прямі розрахунки із постачальниками електроенергії. А також по приведенню таких багатоповерхівок у належний санітарно-технічний стан. На прямі договірні відносини з Вінницькими МЕМ за 2009 рік перейшли мешканці 9-ти гуртожитків.

Незважаючи на важку фінансову ситуацію у 2009 році виконкомом міської ради на капітальний ремонт житлового фонду за рахунок усіх джерел фінансування було спрямовано майже 8 млн. грн. Ці кошти дали можливість виконати ряд робіт по ліквідації проблемних питань. Так, відновлено м’які покрівлі на 29 будинках, здійснено ремонт шиферних дахів на 7 будинках. В 11 багатоповерхівках приведено у належний стан інженерні мережі, у 7 – індивідуальні теплові пункти. Також проводились капітальні ремонти елеваторних вузлів, насосних груп (5 будинків) та ліфтів (також 5 будинків). Здійснювались й інші роботи, в тому числі по благоустрою та асфальтуванню прибудинкових територій.

Працівники управління житлового господарства та ЖЕКів міста розпочали роботу з мешканцями житлових будинків щодо співфінансування ремонтних робіт їхніх будинків. Так, в 2009 році, за рахунок такої співпраці виконано ремонт рулонної покрівлі на житлових будинках № 47 по вул. Порика та № 25 по вул. Гонти. Також мешканці стали ініціаторами і зібрали кошти на ремонт системи електропостачання житлового гуртожитку по вул. Чехова,10.

Вінницький міський голова Володимир Гройсман в цілому позитивно оцінив роботу по реформуванню житлово-комунальної сфери. Втім, за словами мера, роботи у цьому напрямку ще дуже багато. «Перші кроки до втілення у життя тих рішень, які ми прийняли, уже зроблено. Поступово ремонтуються під’їзди, мережі та дахи. Жодний ліфт не стоїть. І це показник, - каже міський голова. - Ми маємо розуміти, що потрібно приймати системні рішення, тоді у нас буде відповідний результат. У поточному році потрібно продовжити роботу по визначенню старших по будинках і зробити співпрацю із мешканцями плідною і корисною усім».

"Моя Вінниця"За iнформацiєю:Департамент у справах ЗМІ та зв’язків з громадськістю Вінницької міської ради
Система Orphus

Останні новини

Реклама

Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Мультіплекс (Караван)