Урядовий контактний центр приймає та реєструє звернення до органів виконавчої влади від осіб з порушенням слуху, використовуючи жестову мову.

Громадяни України з порушеннями слуху (у тому числі, які перебувають за кордоном) мають можливість за допомогою відеозв’язку звернутися на урядову "гарячу лінію" 1545 із пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами, адресованими органам виконавчої влади за допомогою Skype-зв’язку за таким іменем:

  • Урядова гаряча лінія 1545-1
  • Урядова гаряча лінія 1545-2
  • Урядова гаряча лінія 1545-3

Графік роботи:

  • з понеділка по четвер з 9:00 до 18:00,
  • у п’ятницю з 9:00 до 16:45,
  • субота і неділя, святкові дні – вихідні.

Громадяни з порушенням слуху можуть звернутись до органів виконавчої влади через урядову "гарячу лінію" за допомогою жестової мови



Переглядів: 1455
Поширень: 0