Починаючи з жовтня минулого року, вінничани, які стали свідками порушення правил дорожнього руху водіями маршрутних таксі, або ж некоректного ставлення водіїв до пасажирів, мають змогу повідомити про це диспетчеру «Цілодобової варти». У цьому відділі створено окрему базу даних, де збирається інформація винятково про порушення з боку водіїв маршрутного таксі. З моменту її створення на телефон «Цілодобової варти» надійшло 129 звернень від вінничан.

Влітку минулого року міські перевізники почали працювати за новими правилами. У відповідності до них, водіям суворо забороняється слухати радіопередачі, які можуть якимось чином образити пасажирів, розмовляти по мобільному телефону під час руху авто та палити у салоні. Крім того, у правилах визначені вимоги щодо зовнішнього вигляду водіїв (особливо у літній період) та вимоги спілкування із пасажирами (заборона використання ненормативної лексики та жестів).

Вінничани, які стали свідками порушень цих правил, мають можливість звернутися до відділу оперативного реагування «Цілодобова варта» за номером 15-60. Тут створено базу даних, до якої вносять скарги по тому чи іншому порушенню з боку водіїв маршрутних таксі. Як повідомила начальник відділу «Цілодобова варта» Антоніна Іващук, починаючи з минулорічної осені, до них звернулось майже 130 вінничан, які скаржились на водіїв вінницьких маршруток. «Переважно скарги стосуються порушень правил дорожнього руху, часто скаржаться на те, що водій не зупинився на відповідній зупинці, брав «стоячих» пасажирів, - говорить Антоніна Іващук. – Трапляються звернення з приводу некоректного ставлення водія до пасажира тощо».

У скарзі, яку подають вінничани до відділу «Цілодобова варта» у телефонному режимі обов’язково вказується номер мікроавтобусу та маршруту, а також час, коли городяни стали свідками порушення правил водієм та залишають свій зворотній телефон. Усі ці звернення та скарги чітко фіксуються та передаються на розгляд в управління енергетики, транспорту та зв’язку Вінницької міської ради. Ця інформація аналізується, після чого визначається, на який із маршрутів поступає найбільше скарг від городян і хто саме із водіїв найчастіше поводить себе некоректно. Далі представники управління проводять зустрічі та профілактичні бесіди із вінницькими перевізниками. «Під час таких зустрічей ми проводимо роз’яснювальні бесіди, на яких нагадуємо про правила, які підписували самі ж перевізники. У разі систематичних порушень ми пропонуємо перевізникам достроково розірвати угоду із водіями, - говорить начальник відділу транспорту та зв’язку управління енергетики, транспорту та зв’язку Вінницької міської ради Валерій Карнацький. – На сьогоднішній день вже звільнено шість водіїв вінницьких маршруток». За словами Валерія Карнацького, після таких зустрічей повторних зауважень у бік одного і того ж водія не спостерігалося.

Для довідки:
У Вінниці працює 42 маршрути. Перевезення здійснюється 436 маршрутними транспортними засобами. Щомісяця перевозиться близько 4 мільйонів пасажирів.


Переглядів: 4375
Поширень: 0