Україна випустила нові промоційні ролики до Євро-2012, які розповідають про Україну та майбутній футбольний чемпіонат.

Кліпи зняті для нової промоційної кампанії, яка має назву "High time to see Ukraine" ("Саме час побачити Україну"). Вона стартує з 1 грудня й прийде на зміну серії "Switch on Ukraine".

Над новими відео працював режисер попередніх кліпів - Юліан Улибін. А операторську роботу виконав відомий український фахівець Юрій Король.

"Перед нами стояло завдання відобразити красу насамперед 4-х приймаючих міст Євро – Києва, Донецька, Львова та Харкова. Але до них ми ще додали відеоряд з фортеці Кам\'янець-Подільська, високогірних Карпат, церковного Святогірська і кримського Тарханкута", - розповів Улибін.

Робота над роликами тривала півтора місяця, у них автори ідеї хотіли вразити світову аудиторію красою та дивовижною природою України.

"Ми не помічаємо навколишньої краси нашої Батьківщини. А завжди думаємо, що там – в Іспанії, Греції, Італії – краще. Своєю роботою я хотів зруйнувати ці стереотипи. Надзвичайно важливо, щоб люди, які побачать відеоролики, зацікавилися і захотіли перевірити, чи дійсно в Україні є гори у вигляді літери "А", або ж скеля, яка утворює букву "R", - резюмував творець рекламних сюжетів.

UKRAINE

 EURO-2012


Переглядів: 2606
Поширень: 0