11 квітня, до України повернулися військові льотчики транспортної аівації Повітряних Сил ЗС України, які впродовж чотирьох тижнів в екстремальних полярних умовах на військово-транспортному літаку Іл-76МД виконували завдання спільної українсько-данської операції з перевезення пального на острові Гренландія “Північний сокіл – 2014”. Очолював роботу українських авіаторів на острові Гренландія-заступник начальника авіації Командування ПС ЗС України полковник Олександр Кулібаба.

На Україну з Гренландії  повернулися українські військові льотчики

На військовому майданчику міжнародного аеропорту “Бориспіль” українських авіаторів в урочистій обстановці зустрів заступник командувача з виховної та соціально-психологічної роботи – начальник управління з виховної та соціально-психологічної роботи Командування Повітряних Сил Збройних Сил України полковник Олег Грунтковський.

Під час урочистого мітингу полковник Олег Грунтковський подякував особовому складу за успішні показники, та високу льотну майстерність під час проведення українсько-данської операції “Північний сокіл – 2014”.

На Україну з Гренландії  повернулися українські військові льотчики

За словами полковника Олега Грунтковського, вже шостий рік поспіль екіпажі Мелітопольської бригади транспортної авіації демонструють високий професіоналізм при здійсненні польотів у важких полярних кліматичних умовах.

– Практично за неповний місяць військові льотчики налітали більше близько девяносто годин у полярному небі. Сьогодні це значний показник у підготовці льотного складу транспортної авіації зазначив полковник Олег Грунтковський.

На Україну з Гренландії  повернулися українські військові льотчики

У свою чергу керівник операції-заступник начальника авіації Командування Повітряних Сил полковник Олександр Кулібаба, зазначив, що загалом було здійснено біля 20 місій, що склало близько 40 рейсів з авіабази ВПС США “Туле” на данську полярну станцію “Норд” на острові Гренландія. При цьому було перевезено більше 358926 літрів пального у внутрішніх баках літака, 140 пасажирів та 191 тонну вантажу.

– Ми літали щодня по два рейси. Польоти дуже ускладнювали обмежена видимість, безорієнтирна місцевість, магнітне схилення, віддаленість запасних аеродромів, швидка зміна метеорологічних умов, а також складне обслуговування авіаційної техніки та обмежена кількість навігаційних засобів, – зазначив полковник Олександр Кулібаба.

За його словами цього річ температурні показники були найвищими, проте багаторічний досвід проведення подібних операцій дав змогу успішно виконати усі покладені завдання військово-транспортної операції.

Довідка.

Завданнями цьогорічної операції заплановано перевезення літаком Іл-76МД Повітряних Сил Збройних Сил України 350 тис. літрів палива та ємностей для зберігання пального загальним об’ємом 560 куб. м.

Український військово-транспортний літак Іл-76МД за своїми льотно-технічними характеристиками дозволяє здійснювати завантаження та розвантаження великогабаритних вантажів за допомогою кранового обладнання літака та здійснювати зліт та посадку на укорочені смуги, мінімально обладнані навігаційними засобами.

Для порівняння транспортні літаки С-130 “Геркулес” та С-17 “Глобмастер”, що можуть здійснювати польоти на Станцію Норд, мають певні обмеження, а саме: “Геркулес” має значно менші можливості щодо транспортування габаритних вантажів, а “Глобмастер” не має кранового обладнання, що унеможливлює перевезення великогабаритних цистерн визначених завданнями операції “Північний Сокіл – 2014”.



Переглядів: 5040
Поширень: 0