Презентовано логотип України та промо-відео про Україну до Євро 2012Як повідомив Б.Колесніков, в основі ідеї логотипу ліг один із найвідоміших українських символів - квітка соняшника, яка за задумом автора передає образ України.

"Конкурс тривав з 1 до 15 жовтня поточного року. Всього в ньому взяло участь близько 300 робіт, авторами яких були як молоді невідомі компанії, так і знані у світі міжнародні рекламні агентства. Переможця обирала спільна комісія на чолі з Міністерством у справах сім‘ї, молоді та спорту та Міністерство культури і туризму. Логотип був створений дизайнером міжнародної компанії Saatchi&Saatchi Андрієм Крисенковим", - заявив віце-прем‘єр.

Б.Колесніков зазначив, що новий логотип буде використовуватися для формування позитивного іміджу України за кордоном, у тому числі на сувенірній і друкованій продукції, яка реалізовуватиметься насамперед під час Євро-2012.

На створення промо-ролика Україна і логотипу Україні до Євро-2012 уряд витратив 3,5-4 млн грн. За словами Б.Колеснікова, всього на ці цілі урядом було виділено 8 млн грн. Бюджет на розкрутку даного ролика стане відомий 10-12 листопада після підписання комерційної угоди з телеканалами на трансляцію даного ролика. "У виборі каналів ми керуємося охопленням телеаудиторії. Зазначу, що оскільки турнір європейського масштабу, а не світового, акцент робиться саме на європейських каналах. Поки що в нас немає комерційних угод з такими каналами, як наприклад, СNN. Разом з тим для промоції турніру ми маємо намір підключати і американський і азіатський телеринок", - сказав Б.Колесніков.


Переглядів: 4307
Поширень: 0