Згідно з результатами опитування, проведеного Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС) спільно з Незалежною асоціацією телерадіомовників, в даний час інтернет-виданнями раз на тиждень і частіше користуються 57% респондентів, а до друкованих з такою ж частотою звертаються 65%, передає «Інтерфакс-Україна».

Щодо телебачення, радіо і їх інтернет-версій переваги українців виглядають таким чином: телепрограми в режимі онлайн дивляться частіше одного разу на тиждень 39% опитаних проти 85% прихильників стандартного телебачення, радіо в інтернеті раз на тиждень і частіше слухають 25% осіб у порівнянні з 59%, які вважають за краще звичайне радіо.

Між тим, відповідь на питання, чому б респонденти віддали перевагу, якщо б у традиційних медіа була ідентична електронна версія з тим же наповненням, показала таку картину: для друкованих видань - їх інтернет-аналоги вибирають 56% користувачів проти 24% прихильників традиційних видань, радіо трохи більше опитаних бажали б слухати в інтернеті (37% проти 32%). Що стосується телебачення, то симпатії опинилися на одному рівні: по 38% респондентів однаково воліють дивитися ТБ онлайн або по телевізору.

Дослідження проводилося 2-10 травня. Опитано 629 респондентів з онлайн-панелі InPoll, які відповідають інтернет-аудиторії Україні за такими показниками, як стать, вік і тип населеного пункту.


Переглядів: 3774
Поширень: 0