Крім того, з метою підвищення рівня обслуговування населення працівниками житлово-експлуатаційних підприємств обласного центру, у місцях прийому городян будуть влаштовані камери відеоспостереження, а самі приймальні до кінця поточного року стануть прозорими. Такі заходи дозволять забезпечувати контроль над працівниками ЖЕКів, а також унеможливлять отримання або ж дачу хабара.

Упродовж двох місяців представники ЖЕКів, департаменту житлового господарства, депутати Вінницької міської ради, а також представники підприємств-надавачів житлово-комунальних послуг провели більше ніж 170 зустрічей із мешканцями багатоповерхівок. На зборах комунальники роз\'яснювали вінничанам порядок розрахунків за послуги з утримання будинків, інформували про порядок проведення капітальних ремонтів та про план поточних ремонтів житлового фонду тощо.

Як повідомив директор департаменту житлового господарства Сергій Кушнір, по підсумках кожної зустрічі були сформовані відповідні протоколи із внесенням питань, які потребують вирішення. «На підставі цих протоколів було розроблено заходи щодо вирішення питань, які цікавили мешканців, - говорить Сергій Кушнір. - Загалом було опрацьовано близько 550 звернень громадян».

Серед питань, які найбільше цікавили мешканців багатоповерхівок, були ті, що стосувались асфальтування прибудинкових територій, капітального ремонту покрівель та інженерних комунікацій, видалення та обрізка дерев на прибудинкових територіях тощо. На сьогоднішній день вирішено 165 проблемних питань, про які повідомляли мешканці на зустрічах. В тому числі, проведено капітальний ремонт м\'якої крівлі за адресою вул.. Баженова, 34 та міжпанельних з\'єднань залізобетонних конструкцій житлового будинку за адресою вул. Стельмаха,31.

Міський голова Володимир Гройсман зазначив, що практику проведення зустрічей із мешканцями слід продовжувати і надалі. «Сьогодні ми маємо позитивну динаміку, проте діалогу з мешканцями повинно бути більше, - говорить очільник Вінниці. - Що стосується прийому громадян, департамент житлового господарства повинен створити чіткі та прозорі умови для спілкування із мешканцями на базі кожного ЖЕКу. Крім того, такого поняття як прийом громадян два рази на тиждень бути не повинно. Починаючи з серпня, слід повідомити вінничан про те, що прийом у житлово-експлуатаційних підприємствах здійснюватиметься щоденно».


Переглядів: 4610
Поширень: 0