На початку вересня виконком міської ради прийняв рішення, яке дозволить городянам значно економити час та кошти при оформленні містобудівних умов та обмежень для проектування об\'єктів будівництва. Тепер підприємці та вінничани не будуть сплачувати кошти для того, аби отримати містобудівні умови та обмеження для проектування комунальних, житлово-цивільних, промислових об\'єктів та об\'єктів іншого призначення та отримувати їх не за 30 днів, як то було раніше, а за десять робочих днів з моменту реєстрації звернення.

Раніше для того, аби підготувати містобудівні умови та обмеження для проектування громадяни, фізичні особи-підприємці та юридичні особи повинні були сплачувати від 1000 грн. до 1700 грн. В той же час, для проектування приватних, садових та дачних будинків, їх реконструкції та добудови такий документ коштував тисячу гривень. Якщо готувались містобудівні умови та обмеження для проектування господарських і допоміжних приміщень, то їх вартість складала 800 гривень.

На даний час департамент архітектури, містобудування та кадастру Вінницької міської ради надає містобудівні умови та обмеження та будівельні паспорти безкоштовно. Також на безкоштовній основі надаються витяги з плану зонування земельних ділянок, кадастрові довідки, перелік обмежень щодо використання земельних ділянок садибної забудови та садових земельних ділянок.

Крім того, термін оформлення необхідних документів значно скоротився. «Якщо раніше термін виготовлення містобудівних умов та обмежень для проектування та виготовлення будівельних паспортів тривав орієнтовно місяць, то тепер від моменту реєстрації звернення до моменту видачі документів минає лише десять робочих днів, - говорить директор департаменту архітектури, містобудування та кадастру Вінницької міської ради Максим Мартинюк. - Відтак, городяни не лише економлять кошти, а й час».

Для того, аби отримати містобудівельні умови та обмеження, кадастрові довідки та інші документи, необхідні для реконструкції та забудови на території обласного центру, вінничанам слід лише завітати до центру адміністративних послуг «Прозорий офіс», отримати безкоштовну консультацію стосовно переліку необхідних документів та оформити відповідну заяву.


Переглядів: 10071
Поширень: 0