Нові сервіси дозволять платнику отримувати відповідь податківців on-line

07.02.13 16:07 3309

Про це повідомляє прес-служба ДПС у Вінницькій області.

Нові сервіси  дозволять платнику отримувати відповідь податківців on-line

Наразі сервісних запитів, які платники податків можуть надіслати до ДПС України та в електронному вигляді отримати на них відповідь, нараховується 20. Усі вони були запроваджені впродовж 2012 року. Аналітика показує, що найбільшою популярністю у платників податків користуються такі запити;

  • щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних;
  • щодо розрахунків з бюджетом;
  • заява на отримання довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів; - щодо отримання інформації з Реєстру платників ПДВ.

Окрім найбільш запитуваних, державна податкова служба пропонує ще ряд сервісів, які надають платнику податків повну інформацію щодо виявлених розбіжностей та помилок у поданих звітних документах. Зокрема, результати перевірки податкового зобов’язання/податкового кредиту, результати перевірки співставлення даних реєстрів виданих та отриманих податкових накладних, результати перевірки податкової звітності з ПДВ, податку на прибуток, акцизного податку або розрахунку суми збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства, результати перевірки реєстрів виданих та отриманих податкових накладних та даними митних органів.

Утім, зауважимо, що надіслати запит та отримати на нього відповідь у електронному вигляді можуть лише ті платники, хто звітує до податкової через Інтернет із використанням власного цифрового підпису (електронного ключа).

"Моя Вінниця"За iнформацiєю:ДПС у Вінницькій області
Система Orphus

Останні новини

Реклама

Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Мультіплекс (Караван)