Новий сервіс на сайті Вінницької міської ради: онлайн-чат із операторами відділу оперативного реагування «Цілодобової варти»

13.05.13 17:27 7410

З квітня на офіційному сайті Вінницької міської ради розпочав роботу чат для спілкування із операторами «Цілодобової варти».

Новий сервіс на сайті Вінницької міської ради: онлайн-чат із операторами відділу оперативного реагування «Цілодобової варти»

На сайті Вінницької міської ради у тестовому режимі запрацював новий сервіс, який допомагає вінничанам спілкуватися із операторами відділу оперативного реагування «Цілодобової варти» у режимі онлайн. З допомогою чату городяни можуть отримати консультацію з питань аварійних ситуацій, житлово-комунальної сфери, дізнатися режими роботи закладів освіти, охорони здоров’я, роботи громадського транспорту тощо.

З квітня на офіційному сайті Вінницької міської ради розпочав роботу чат для спілкування із операторами «Цілодобової варти». Зайшовши у розділ «Звернення громадян» у нижньому правому кутку з’являється лінк «Онлайн Цілодобова варта».

Через діалогове вікно користувач може поставити питання до оператора та отримати необхідну інформацію чи консультацію у режимі реального часу.

Після з’єднання з оператором Ви можете в режимі on-line задати питання, які стосуються компетенції відділу оперативного реагування «Цілодобова Варта»

«На сьогоднішній день на новий сервіс надходить найбільше звернень саме інформаційного характеру – до якого ЖЕКу відноситься той чи інший будинок, як працюють лікувальні установи, заклади освіти тощо, - розповідає заступник начальника відділу оперативного реагування «Цілодобова варта» Іван Курпель. – Онлайн чат зручний для городян ще й тим, що скористуватися ним можна за допомогою не лише стаціонарних комп’ютерів із доступом до мережі Інтернет, а й за допомогою мобільних телефонів, смартфонів та планшетів».

Ще однією перевагою онлайн-чату є те, що вінничанам не потрібно очікувати на телефонній лінії, доки звільниться оператор. Диспетчери отримують звуковий сигнал про те, що відвідувач «зайшов» до чату, відтак вільний оператор, який на даний час не консультує в телефонному режимі, готовий відповісти на питання користувача. Якщо ж питання потребує більш детального вивчення, оператори рекомендують оформити письмове звернення та у визначений термін отримати відповідь.

Для довідки:

На сьогоднішній день у міській раді існує багатоканальна система зворотного зв’язку. Залежно від характеру виникаючих питань, мешканці міста можуть скористатись послугами «Прозорого офісу» та відділу звернень, де можна залишити заяву або записатись на особистий прийом до міського голови, його заступників та директорів департаментів; зателефонувати у службу оперативного реагування «Цілодобова варта»; надіслати листа міському голові через інформаційні термінали з виходом в мережу Інтернет, які встановлені на першому поверсі міської ради, або поставити запитання на сайтах www.vmr.gov.ua та www.myvin.com.ua тощо. Усі звернення, які надходять по різних каналах, фіксуються в єдиній системі, і для кожного з них, відповідно до суті поставленого питання, встановлені порядок і терміни опрацювання, а також чітка відповідальність за порушення розгляду звернень.

"Моя Вінниця"За iнформацiєю:Департамент у справах ЗМІ та зв’язків з громадськістю Вінницької міської ради
Система Orphus

Останні новини

Реклама

Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Мультіплекс (Караван)