У вінничан з’явилася можливість отримувати деякі адміністративні послуги через відділення Укрпошти

11.11.13 15:23 2509

З 11 листопада городяни зможуть безкоштовно отримувати кур’єром Укрпошти документи дозвільного характеру. Також через поштові відділення можна буде подавати заяви по 13 видам послуг. Нещодавно між виконкомом міської ради та Вінницькою дирекцією УДППЗ «Укрпошта» було підписано відповідний регламент співпраці.

У вінничан з’явилася можливість отримувати деякі адміністративні послуги через відділення Укрпошти

Для спрощення доступу до адміністративних послуг у Вінниці впроваджується новий сервіс – це подання заяви по визначених видах послуг у поштових відділеннях, а також безкоштовна доставка документів з Прозорих офісів кур’єрською службою Укрпошти. Кореспонденцію кур’єр забиратиме щоденно увечері і наступного дня доставлятиме клієнтам.

«При подачі документів в Центрах адміністративних послуг відвідувач має право вибору місця та способу отримання результату розгляду його звернення, про що має зазначити адміністратору під час прийому – в одному з чотирьох Центрів або ж поштою, - розповідає перший заступник директора департаменту адміністративних послуг Євген Іщук. – В разі бажання клієнта отримати документи поштою, кур’єр Укрпошти забере готові документи з Прозорого офісу та доставить їх заявнику додому або в офіс. Отримати відповідний документ можна буде при пред’явленні паспорту».

Через Укрпошту також можна подати заяви по визначеному переліку послуг, а саме:

  1. Видача копій рішень міської ради та витягів з них, які стосуються конкретної особи за її запитом.
  2. Видача копій рішень виконкому міської ради та витягів з них, які стосуються конкретної особи за її запитом.
  3. Видача копій розпоряджень міського голови та витягів з них, які стосуються конкретної особи за її запитом.
  4. Надання архівних копій документів, що містяться в архівних фондах міської ради та її виконавчих органів.
  5. Подання декларації про початок підготовчих/будівельних робіт.
  6. Подання декларацій про готовність об’єкта до експлуатації.
  7. Подання декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
  8. Подання заяв про видачу довідок про розмір призначених/виплачених державних соціальних допомог.
  9. Подання заяв про видачу довідки про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги.
  10. Подання заяв про видачу довідок про розмір призначених/виплачених пенсій.
  11. Подання заяв/клопотань про видачу кадастрової довідки із містобудівного кадастру.
  12. Надання довідки про невідвідування дитиною дошкільних навчальних закладів.
  13. Подання скарг та пропозицій до міського голови, міської ради та її виконавчих органів.

За словами директора Вінницької дирекції УДППЗ «Укрпошта» Наталії Костюк, наразі вони і технічно, і організаційно повністю готові до надання таких послуг. Працівники Укрпошти пройшли спеціальні навчання по роботі з клієнтами і можуть надати консультацію з приводу заповнення бланків заяв. Також у всіх 27 відділення Укрпошти, які розташовані на території міста, розміщено інформаційні картки, де можна ознайомитися з переліком послуг, по яких можна направити заяви поштою.

"Моя Вінниця"За iнформацiєю:Департамент у справах ЗМІ та зв’язків з громадськістю Вінницької міської ради
Система Orphus

Останні новини

Реклама

Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Мультіплекс (Караван)