На перевізника та туроператора можна поскаржитись

23.07.09 09:48 2957

У мерії обіцяють відшкодування збитків від недобросовісного підприємця

На перевізника та туроператора можна поскаржитись

Офіційних скарг на перевізників та тур операторів, які відвозять вінничан на відпочинок на березі морів, немає. Як повідомив начальник відділу сім’ї, молоді та туризму Руслан Анфілов, який цього року, як і минулого, опікується цим питанням: є тільки одна заява, написана у спеціально сформовану робочу групу, що навпроти Центрального автовокзалу Вінниці самовільно встановлена палатка одного з туроператорів. Наразі цим питанням – займаються, каже Руслан Анатолійович. Інших скарг – не було.

- Ми намагаємося усе вирішити якомога оперативніше, - зазначив Руслан Анфілов. – Виїжджаємо на місце, спершу – пробуємо все залагодити полюбовно. Якщо сторони конфлікту на це не йдуть, все документуємо та направляємо на подальше розслідування у відповідні органи.

Спеціально сформована робоча група з питань підвищення якості туристичних послуг та послуг пов’язаних з організацією літнього відпочинку готова розглянути скарги вінничан. Для цього городянину треба написати заяву та занести її або у відділ звернень мерії чи голові робочої групи заступнику міського голови Анатолію Вороні.

- Ми детально розбираємо кожну ситуацію, - пояснює Руслан Анатолійович. – Дізнаємося про усі обставини справи. Викликаємо заявника та підприємця, який надає послуги, і вирішуємо ситуацію. Збитки заявнику компенсуються. Звісно, якщо буде доведено вину підприємця.

У минулому році робоча група зафіксувала 10 порушень. Серед наведених Русланом Анфіловим прикладів: скарга однієї вінничанки щодо недостатньої якості послуг. Їй пообіцяли відпочинок та лікування у спеціалізованому санаторії. Утім, коли вона прибула на місце виявилося, що санаторій спеціалізується на зовсім іншому профілі захворювань. А це означає, що достатньої кількості лікування та оздоровчих процедур клієнтка не отримала, не дивлячись на сплачені кошти. Підприємець повернула збитки. Були скарги і щодо не належного комфорту під час перевезення на місце відпочинку. Усі вони були вирішені.

Повідомити про недобросовісного туроператора чи перевізника можна за телефоном 59-52-82.
"Моя Вінниця"
Система Orphus

Останні новини

Реклама

Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Мультіплекс (Караван)