Які документи необхідно для зняття з реєстрації непридатного автомобіля

27.03.16 09:44 2154

Які документи необхідно для зняття з реєстрації непридатного автомобіля

Якщо Ваш автомобіль вичерпав свій ресурс і перетворився на річ, яка не придатна до використання за призначенням - його можна зняти з реєстрації. Для цього необхідно звернутись в будь-який територіальний сервісний центр МВС та надати наступні документи:

Для громадян:

  • Паспорт громадянина України
  • Свідоцтво про реєстрацію
  • Ідентифікаційний код
  • Номерні знаки

Для підприємств:

  • Наказ по організації на списання транспортного засобу
  • Доручення на право проведення операції в сервісних центрах МВС
  • Акт списання транспортного засобу форми О/С-4 у двох екземплярах.
  • Паспорт громадянина України (довіреної особи)
  • Ідентифікаційний код (довіреної особи)
  • Номерні знаки.

Порядок зняття з обліку транспортних засобів з вибракуванням передбачений постановою Кабінету Міністрів України № 1388 від 7 вересня 1998 року.

Вибракувані транспортні засоби підприємств знімаються з обліку на підставі затверджених актів, а громадян — за заявами їх власників. 

Зняття з обліку в таких випадках проводиться без огляду транспортних засобів та оплати. Номерні знаки і реєстраційні документи здаються до територіального сервісного центру 

"Моя Вінниця"За iнформацiєю:Регіональний сервісний центр МВС у Вінницькій області
Теги: авто
Система Orphus

Останні новини

Реклама

Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Мультіплекс (Караван)