У Вінниці спрощено процедуру оформлення права власності на землю

16.06.10 09:33 5641

З квітня у Вінниці оформляти документи на землю стало простіше.

У Вінниці спрощено процедуру оформлення права власності на землю

Згідно процедури для набуття права на ділянку городянам достатньо лише один раз прийти до Центру адміністративних послуг міської ради для подачі документів. А після певного проміжку часу - звернутись до філії ДП «Центр державного земельного кадастру» (вул. Соборна,50) та отримати державний акт чи інший документ, який підтверджує право на землю.

Бюрократична тяганина під час оформлення різного роду документів у Вінниці відходить у минуле. У міській раді для городян створені усі умови для того, аби швидко та з найменшою частотою відвідин «Прозорого офісу» чи інших інстанцій можна було б вирішити свої питання та пройти необхідні дозвільні процедури.

Цієї весни було запроваджено і спрощений алгоритм окремих процедур адміністративних послуг з питань набуття права на землю. Раніше для оформлення земельних питань вінничанам доводилось самотужки носити документи від однієї інстанції до іншої, витрачаючи свій час і сили. Тепер рух документів по відповідних органах та службах, які задіяні у прийнятті рішень та документуванні прав на землю, забезпечується адміністратором «Прозорого офісу». А самі громадяни повинні лише один раз прийти у Центр адміністративних послуг та подати документи, другий раз - звернутись до філії ДП «Центр державного земельного кадастру» для отримання державного акту чи зареєстрованого договору оренди.

До запровадження нового алгоритму оформлення права власності на землю, сама процедура ускладнювалась через процес, який пов'язаний із виготовленням проектних документів. Він займав багато часу та вимагав від зацікавленої особи частих візитів до різних служб.

Тепер людям пропонується заключити договір з проектною організацією, представник якої працює в «Прозорому офісі», та зняти з себе частину клопотів по оформленні паперів. У такому випадку усіма питаннями займатиметься адміністратор «Прозорого офісу». Якщо людина хоче звернутись за послугами до іншої проектної організації - вона має можливість самотужки займатись оформленням землевпорядної документації без допомоги адміністратора.

Визначено також і реальні терміни оформлення права власності на земельні ділянки. Вони залежать від багатьох факторів. Але найдовший термін не повинен перевищувати пів року.

З рішенням виконкому міської ради, яке стосується спрощення процедури набуття прав на землю та самим алгоритмом, можна ознайомитись на офіційному сайті Вінницької міської ради на сторінці Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс».

"Моя Вінниця"За iнформацiєю:Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА
Система Orphus

Останні новини

Реклама

Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Мультіплекс (Караван)