З 1 січня архівні довідки можна буде отримувати у «Прозорому офісі»

22.12.10 01:53 4854

У Новому році для вінничан буде значно спрощено процедуру отримання архівних довідок, копій рішень, витягів тощо з архівних установ міста.

З 1 січня архівні довідки можна буде отримувати у «Прозорому офісі»

Тепер для отримання необхідних документів, які мають соціально-правову значимість (наприклад, при оформленні пенсії), городяни зможуть значно зекономити свій час.

Крім архівного відділу міської ради, у Вінниці працюють об'єднані архівні установи - головного управління житлово-комунального господарства, управління освіти та управління охорони здоров'я. Всі вони розміщені за різними адресами, що спричиняє незручності для громадян міста при зверненні для отримання відповідних архівних документів.

Для того, аби спростити процедуру отримання довідок городянам та задля економії їхнього часу, міський голова Володимир Гройсман доручив розробити зручну для мешканців Вінниці систему видачі документів тих підприємств, які припинили свою діяльність та матеріали яких знаходяться на збереженні в архівних установах. Тепер вінничанам не потрібно гаяти час на те, щоб дістатися до тієї чи іншої архівної установи, - з 1 січня прийом звернень та видача архівних матеріалів буде здійснюватись через Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс».

Щоб отримати ту чи іншу довідку, фізичні та юридичні особи повинні будуть звернутися до адміністратора «Прозорого офісу» із документом, що засвідчує особу, зареєструватися у черзі та отримати талон із вказаним місцем прийому в Центрі адміністративних послуг. Після висвітлення номера талона на електронному табло, подати заяву реєстратору із зазначенням особистих даних та назви підприємства, організації чи установи, з якої необхідно отримати архівні дані. До заяви обов'язково додається копія трудової книжки та вказується контактний телефон. У разі, якщо заява стосується отримання довідки про заробітну плату за п'ять років (60 місяців), виготовлену довідку можна отримати вже через 15 днів після звернення у реєстратора. Якщо ж дані стосуються терміну більше п'яти років або ж за весь трудовий стаж, такий документ можна отримати у місячний термін з дня реєстрації звернення у відповідності до Закону України «Про звернення громадян».

Як повідомила виконувач обов'язків начальника архівного відділу Вінницької міської ради Тетяна Аладіна, на даний час створено єдиний довідник фондів усіх міських установ, підприємств та організацій, що припинили свою діяльність та не мають правонаступників. «До єдиного довідника фондів увійшло близько тисячі установ, - говорить Тетяна Аладіна. - Така єдина база дозволить прискорити пошук фонду необхідного громадянину підприємства, організації або установи та зекономити час відвідувачів».

Для довідки:
Щороку працівники архівного відділу Вінницької міської ради видають близько трьох тисяч документів. Переважно - це довідки про нарахування заробітної плати, довідки про трудовий стаж та інші. В цілому в міському архіві знаходиться близько 55 тисяч одиниць збереження. Це архівні матеріали майже 670 вінницьких підприємств, установ та організацій, які припинили свою діяльність та не мають правонаступників.

"Моя Вінниця"За iнформацiєю:Департамент у справах ЗМІ та зв’язків з громадськістю Вінницької міської ради
Система Orphus

Останні новини

Реклама

Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Мультіплекс (Караван)