Оголошення із номерами телефонів, на які можна телефонувати зі скаргами, вже незабаром з\'являться у всіх міських лікарнях і поліклініках.

Кожен дзвінок, який надійде на 15-60, буде вивчати управління охорони здоров\'я. У такий спосіб міська влада планує підсилити зворотній зв\'язок із вінничанами для того, аби контролювати якість надання медичних послуг в лікарнях та поліклініках обласного центру.

«З минулої осені у нас створено окрему базу даних по роботі маршрутних перевізників. Досвід показує, що це досить ефективний інструмент в питанні контролю за якістю послуг маршрутних таксі. Зараз такий додатковий сервіс для мешканців міста планується впровадити і по міській галузі охорони здоров\'я. У нашій базі даних будуть фіксуватись усі дзвінки із скаргами та пропозиціями щодо роботи медичних установ, - розповідає заступник начальника відділу оперативного реагування «Цілодобова варта» Іван Курпель. - Наш номер телефону 15-60 знайомий вже багатьом вінничанам і ми вважаємо, що скористатись ним для того, аби повідомити будь-яку інформацію про роботу закладів охорони здоров\'я, людям буде доступно і зручно».

«На сьогоднішній день у нас є гостра потреба в активізації зворотного зв\'язку із вінничанами. Отримавши інформацію безпосередньо від пацієнтів через «Цілодобову варту», нам легше буде оперативно реагувати на скарги та можливі пропозиції від людей, - розповідає заступник начальника управління охорони здоров\'я міської ради Надія Марусяк. - Єдине, що буде обов\'язковим під час реєстрації дзвінків, це вказування прізвища як людей, які телефонують, так і медичних працівників, на яких вони скаржаться, інакше ми не зможемо застосувати якісь санкції щодо недобросовісних медичних працівників. Або навпаки - якщо людина хоче висловити подяку лікареві, у якого вона лікувалася, не знаючи його прізвища, ми не зможемо заохотити такого працівника».

На номер 15-60 можна безкоштовно дзвонити з усіх міських телефонів і таксофонів, які знаходяться на вулицях міста, а також з мобільних телефонів, які обслуговують оператори «МТС» та «Лайф». Окрім цього, ведуться перемовини з компанією «Київстар» із тим, щоб її абоненти також могли дзвонити на 15-60 безкоштовно.

База даних «Цілодобової варти», в якій в тому числі будуть реєструватись дзвінки з приводу пропозицій та скарг щодо надання медичних послуг, має ряд своїх переваг. Програмне забезпечення, яке встановлене на комп\'ютерах працівників «Цілодобової варти», передбачає не лише реєстрацію звернень громадян, а й контроль за оперативністю реагування на ті питання, з якими звертаються люди. Приховати скаргу, яка надійшла на номер 15-60, неможливо, а у звітах, які формуються із відповідною періодичністю, чітко вказується, який результат вирішення тієї чи іншої проблеми. Окрім цього, ведеться запис усіх дзвінків.


Переглядів: 4703
Поширень: 0