Упродовж двох місяців на «Цілодобову варту» надійшло 83 звернення по питаннях роботи закладів охорони здоров’я

20.07.11 10:15 4034

Основною вимогою для того, щоб залишити звернення, мешканцям потрібно залишити свої дані (прізвище, номер телефону) та прізвище медпрацівника, якого стосується звернення.

Упродовж двох місяців на «Цілодобову варту» надійшло 83 звернення по питаннях роботи закладів охорони здоров’я

Телефонний номер 15-60 відділу оперативного реагування «Цілодобова варта» вже знайомий багатьом вінничанам. За цим номером городяни мають змогу повідомити про будь-які аварійні ситуації, про роботу громадського транспорту та маршрутних таксі, отримати консультації з багатьох інших питань тощо. Починаючи з травня поточного року, за телефоном «Цілодобової варти» вінничани мають змогу повідомити і про роботу закладів охорони здоров'я міста. Зокрема, скориставшись «гарячою лінією», мешканці обласного центру можуть залишити скаргу на дії медичного персоналу або ж навпаки висловити подяку за їх роботу. Завдяки зворотному зв'язку із вінничанами міська влада контролює якість надання медичних послуг в поліклініках та лікарнях Вінниці та оперативніше реагує на скарги та пропозиції, які надходять від городян.

У травні цього року на базі «Цілодобової варти» було запроваджено додатковий сервіс, який дозволяє контролювати роботу міської галузі охорони здоров'я. За номером 15-60 вінничани можуть телефонувати безкоштовно з усіх міських телефонів та таксофонів міста. Усі телефонні дзвінки, які надходять за цим номером, фіксуються не лише у базі даних «Цілодобової варти», а й в аудіо-записах. Тому приховати скаргу, або ж подяку, яка надійшла від мешканців міста на того чи іншого лікаря, просто неможливо. Крім того, під час того чи іншого звернення, одразу ж визначається виконавець - спеціаліст департаменту охорони здоров'я Вінницької міської ради відповідного фаху, який відповідає за вирішення того чи іншого питання у визначені для цього терміни.

За словами начальника відділу оперативного реагування «Цілодобова варта» Антоніни Іващук, протягом травня-червня надійшло 83 звернення по питаннях, пов'язаних із наданням медичної допомоги у закладах охорони здоров'я міста. «В цілому до нас надходять скарги організаційного характеру (не працює той чи інший кабінет, відсутність лікаря, черга тощо), скарги на дії медперсоналу (неналежне лікування, грубе поводження із хворими, антисанітарія тощо). - говорить Антоніна Іващук. - Разом із тим, надходять і подяки окремим лікарям та медперсоналу за чуйність та людяність. Основною вимогою для того, щоб залишити звернення, мешканцям потрібно залишити свої дані (прізвище, номер телефону) та прізвище медпрацівника, якого стосується звернення. Володіючи цими даними, департамент охорони здоров'я має змогу перевірити факти, які наведені у зверненні та відреагувати - покарати працівників, які ставляться до своєї роботи безвідповідально або ж, навпаки, заохотити, коли мова йде про подяку».

"Моя Вінниця"За iнформацiєю:Департамент у справах ЗМІ та зв’язків з громадськістю Вінницької міської ради
Система Orphus

Останні новини

Реклама

Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Мультіплекс (Караван)