Міліція забезпечує правопорядок під час виборчого процесу

13.09.12 11:17 Політика 5519

Про забезпечення міліцією Вінниччини правопорядку під час проведення передвиборчої кампанії, яка набирає обертів, та в період проведення виборів в народні депутати України йшлося 12 вересня на брифінгу в УМВС.

Міліція забезпечує правопорядок під час виборчого процесу

12 вересня на прес-конференції журанлістів ознайомили з адміністративною та кримінальною відповідальністю за порушення під час виборчої кампанії-2012.

За словами  начальника відділу зв'язків з громадськістю Управління Внутрішніх Справ області Ганни Олійник найчастіше міліціонери фіксують адмінпорушення за виготовлення або розповсюдження друкованих матеріалів передвиборчої агітації, які не містять відомостей про установу, що здійснила друк, її тираж та інформацію про відповідальних за випуск. Також часто порушують порядок розміщення листівок чи політичної реклами.

З початку проведення передвиборчої кампанії в органи та підрозділи внутрішніх справ надійшло 65 повідомлень про порушення виборчого законодавства, за 37 заявами винесено постанови про відмову в порушенні кримінальної справи, за 7 – матеріали направлені за належністю до прокуратури та окружних виборчих комісій для прийняття рішень відповідно до чинного законодавства, за рештою - проводяться перевірки.

Одного громадянина притягнено до адміністративної відповідальності за дрібне хуліганство, яке він вчинив під час зустрічі кандидата в народні депутати з виборцями .

В управліні УМВС України у Вінницькій області радять звертатися до них у разі виявлення різного роду порушень. Подробиці у відеосюжеті.

Довідка:

В залежності від тяжкості діянь правопорушника відповідальність може бути як адміністративною так і кримінальною.

Відповідальність за порушення законодавства під час виборчої кампанії:

АДМІНІСТРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

  • ст. 183 КУпАП — Завідомо неправдивий виклик спеціальних служб (протоколи складають уповноважені особи виконкомів і ОВС, розглядають адмінкомісії при виконкомах.
  • ст. 185-1 КУпАП — Порушення порядку організації і проведення зборів, мітингів, вуличних походів і демонстрацій (протоколи складають уповноважені особи виконкомів і ОВС, розглядають суди)
  • ст. 185-2 КУпАП — створення умов для організації і проведення з порушенням установленого порядку зборів, мітингів, вуличних походів і демонстрацій (протоколи складають ОВС, розглядають суди).
  • ст. 186 КУпАП — самоуправство (протоколи складають ОВС, розглядають адмінкомісії при виконкомах).

Адміністративні правопорушення, що посягають на здійснення народного волевиявлення та встановлений порядок його забезпечення

  • ст. 212-7 КУпАП — порушення порядку ведення Державного реєстру виборців, порядку подання відомостей про виборців до органів Державного реєстру виборців, виборчих комісій, порядку складання та подання списків виборців, списків громадян України, які мають право брати участь у референдумі, та використання таких списків (протоколи складають ОВС, розглядають суди).
  • ст. 212-8 КУпАП — порушення права громадянина на ознайомлення з відомостями Державного реєстру виборців, зі списком виборців, списком громадян, які мають право брати участь у референдумі
  • ст. 212-10 КУпАП — порушення обмежень щодо ведення передвиборної агітації, агітація в день проведення референдуму (протоколи складають ОВС, розглядають суди).
  • ст. 212-12 КУпАП — порушення права на користування приміщеннями під час виборчої кампанії (протоколи складають ОВС, розглядають суди).
  • ст. 212-13 КУпАП — виготовлення або розповсюдження друкованих матеріалів передвиборної агітації, які не містять відомостей про установу, що здійснила друк, їх тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск (протоколи складають ОВС, розглядають суди).
  • ст. 212-14 КУпАП — порушення порядку розміщення агітаційних матеріалів чи політичної реклами або розміщення їх у заборонених законом місцях (протоколи складають ОВС, розглядають суди).
  • ст. 212-20 КУпАП — порушення порядку опублікування документів, пов'язаних з підготовкою і проведенням виборів, референдуму (протоколи складають ОВС, голова та члени виборчої комісії, кандидати, уповноважені особи, офіційні спостерігачі, а розглядають суди).

КРИМІНАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

Відповідальність за підкуп виборців передбачена ч.1 ст.157 Кримінального кодексу України (Перешкоджання здійсненню виборчого права або права брати участь у референдумі, роботі виборчої комісії або комісії з референдуму чи діяльності офіційного спостерігача). Перешкоджання вільному здійсненню громадянином свого виборчого права або права брати участь у референдумі, перешкоджання діяльності іншого суб'єкта виборчого процесу, ініціативної групи референдуму, комісії з референдуму, члена виборчої комісії, члена ініціативної групи референдуму, члена комісії з референдуму або офіційного спостерігача при виконанні ними своїх повноважень, поєднані з підкупом, обманом або примушуванням, а також ухилення члена виборчої комісії у роботі комісії без поважних причин - караються штрафом від трьохсот до п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до двох років, або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк від одного до трьох років. Підслідність цієї статті відноситься до компетенції органів прокуратури.

  • ст. 158 КК України — Неправомірне використання виборчих бюлетенів, підлог виборчих документів або неправильний підрахунок голосів чи неправильне оголошення результатів виборів.
  • ст. 159 КК України — Порушення таємниці голосування. Досудове слідство за статтями 158, 159 Кримінального кодексу України провадиться слідчим прокуратури
  • ст. 161 КК України — Порушення рівноправності громадян залежно від їх расової, національної належності або ставлення до релігії (умисні дії, спрямовані на розпалювання національної ворожнечі та ненависті, на приниження національної честі та гідності) (підслідність прокуратури).
  • ст. 170 КК України — Перешкоди законній діяльності політичних партій, громадських організацій (підслідність прокуратури).
  • ст. 259 КК України — Завідомо неправдиве повідомлення про загрозу безпеці громадян, знищення чи пошкодження об’єктів власності (підслідність ОВС).
  • ст. 293 КК України — Групове порушення громадського порядку (підслідність ОВС).
  • ст. 294 КК України — Масові заворушення (підслідність СБУ).
  • ст. 295 КК України — Заклики до здійснення дій, що загрожують громадському порядку (підслідність ОВС).
  • ст. 340 КК України — Незаконна перешкода організації і проведенню мітингів, зборів, демонстрацій (підслідність ОВС).
  • ст. 346 КК України — Погрози чи насильство відносно державного або громадського діяча (підслідність прокуратури).
  • ст. 351 КК України — Перешкоджання діяльності народного депутата України (підслідність прокуратури).

 

"Моя Вінниця"За iнформацiєю:СЗГ УМВС України у Вінницькій області
Система Orphus

Останні новини

Реклама

Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Мультіплекс (Караван)