У Вінниці чиновники прагнуть звільнити місто від маршруток, саме від яких, на думку урядників, найбільше аварійних ситуацій і заторів.

Приватних перевізників вже попередили, що дію ліцензій не подовжуватимуть, а водіям пропонують пересісти на електротранспорт, повідомляє ТСН.

Більшість маршрутів припинить своє існування в середині лютого. "15-20 років накатувались маршрути, а тепер одна людина хоче це собі забрати", - нарікають водії. Міська влада вирішила, що містян обслуговуватимуть лише трамваї і тролейбуси. А маршрутки хіба що підвозитимуть пасажирів до зупинок електротранспорту.

"Я не думаю, що ми забираємо у когось якусь роботу. Кожен виконує свою роботу і як би доповняє один одного", - керівник Вінницького трамвайно-тролейбусного управління Володимир Бугайчук.

Пасажири в свою чергу займають сторону невдоволених маршрутників та запевняють, що чиновники позбавили їх права вибору. Кажуть, трамваї і тролейбуси нагадують їм радянські часи. "Це є скотовози. Маршрутка це є вищий рівень трошки, коли людина може комфортно доїхати до місця, куди їй потрібно", - запевняють місцеві жителі.

Однак, мер міста Володимир Гройсман запевняє, що зі скороченням маршрутних таксі буде більше ладу на дорогах. Зникнуть затори – навіть тролейбуси швидше поїдуть. "А якщо вже говорити про ДТП - за рік електротранспорт був причетний до 9 аварій, за участю маршруток їх сталося 700", - повідомляє мер.

На часі електротранспорт перевозить 75% вінничан, а має охопити 90. Нову схему руху без затримок розробляли спільно з науковцями технічного університету та радилися з водіями маршруток. Безробітних водіїв маршруток запрошують пересісти за кермо трамваїв чи тролейбусів.

Щоправда, чиновники уточнюють - наразі це лише експеримент - якщо городяни його не оцінять - шукатимуть альтернативу.


Переглядів: 7570
Поширень: 0