Зло часто з\'являється там, де його найменше очікують, але що жахливо – воно може бути надзвичайно небезпечним і сильним. Культовий монстр усіх часів і народів повертається. Людська еволюція завжди сильно впливала не тільки на наш рід, але і на світ, який нас оточує. Коли Форда Броуді і його товаришів десантували на місце бою, хіба міг хлопець припустити, з чим їм належить зіткнутися? Мутований ящір, який ламає будівельні крани як сірники, а хмарочоси збиває, як картонні. Це кайдзю, якого нарекли Годзіллой, мимовільне породження рук людських.

Перезапуск фільму про всім відомого монстра-гіганта, що бере початок в серії фільмів виробництва Японії, припав якраз на 60-річчя. Крім того, "Годзілла" Гарета Едвардса є другим проектом про цього монстра, знятого повністю американськими студіями. При цьому творці намагалися в якійсь мірі дотримуватися оригінальних деталей, як, наприклад, келоїдні рубці, які були і на монстрі в оригінальному фільмі 1954 року. Таким чином, було ясно, що ящір ріс серед вибухів ядерних і водневих бомб. Годзілла Едвардса стала самим величезним кайдзю з лінійки (110 метрів). Цікаво творці вчинили і з випуском тізера і перших трейлерів. У тизері під нарізку з руйнувань звучав голос фізика-ядерщика Дж. Роберта Оппенгеймера, творця атомної бомби. У трейлерах події супроводжували звуки з культової стрічки "2001 : Космічна одіссея" . Сама істота було задумана режисером як втілення сили природи, а не просто якесь породження або істота з глибин морських. Бойові рухи Годзілли були взяті з механіки рухів варанів острова Комодо і ведмедів. Актор Брайан Кренстон, він же хімік Хайзенберг, погодився на роль не одразу, вважаючи що Годзілла досить нереальна істота. Однак після зустрічі з режисером, перегляду його фільму "Монстри" і прочитання сценарію, артист змінив думку.