Ти маєш власний бізнес чи плануєш його розпочати? А профіль в Інстаграмі є?

Погодься, що в 2017 році через Інстаграм не продають хіба що дуже ліниві. Проте скільки з них дійсно отримують замовлення та заробляють гроші, а не просто спускають круглі бюджети на “накрутку” лайків та підписників?

  • Як зробити так, щоб твій бренд в соціальних мережах впізнавали й любили, лайкали, мов Вєру Брєжнєву?
  • В чому секрет реальних продажів через Інстаграм?

Приходь з цим розбиратися на воркшоп від львівської власниці брендів одягу “NAVNA” та “NAVNA kids” Яни Блажівської.

✔Про спікерку✔

Yana Blazhivska — засновниця брендів жіночого одягу “NAVNA” (instagram.com/navnadesign) та дитячого одягу “NAVNA kids” (instagram.com/navnakids) (Львів), консультант-маркетолог дизайн-студії HAPPY, Iнстаграм блогерка (instagram.com/yana_navna), мама 8-місячного Лукі.

У минулому — арт-директорка та маркетолог журналу Wedding JAM, засновниця спільноти "Кастинги Львів" у ВКонтакті.

Яна завітає у Вінницю та розповість, на чому побудувала власну формулу успіху. Це історія без прикрас, як історія будь-кого, хто вирішив діяти.

Спікерка поділиться практичними порадами, що допомогли їй за 1 рік вивести бренд "NAVNA" на самоокупність, відверто розкаже про свої фейли, прорахунки та невдачі у бізнесі.

Програма події:

4-годинний воркшоп складатиметься з 2-х частин.

Перші 2 години спікерка присвятить просуванню персонального бренду та “інструкції” до Інстаграму.

Ти дізнаєшся про:

  • бренд одягу "NAVNA": з чого все починалося в реальних цифрах та обставинах.
  • створення людини-бренду: для чого це робити?
  • як скелети в шафі допомагають продавати?
  • сам для себе цільова аудиторія: як зрозуміти, хто твій покупець?
  • сучасні реалії в Інстаграм. Якими бачать тебе чи твій бренд потенційні фоловери? Як стати тим, кого лайкатимуть “по любві”?
  • рекламні можливості: на що звернути увагу при платному просуванні бізнесу? Секрети роботи з блогерами, про які не розказують SMM-гуру.
  • про ряд банальних (на перший погляд) лайфхаків для бізнесу в Інстаграмі, які всі знають, проте чомусь ними не користуються.

Наступні 2 години спікерка аналізуватиме Інста-профілі всіх бажаючих в режимі “тут і зараз”.
Ти отримаєш:

  • можливість почути думку практика про твій Інста-акаунт.
  • розуміння, в якому напрямку рухатися і що покращити, на що звернути увагу у просуванні свого бізнесу в Інстаграмі.
  • відповіді на питання “Що не так з моїм акаунтом?”

Для кого воркшоп?

Якщо ти:

  • власник чи власниця невеликого бізнесу, і у вас з Інстаграмом все склалося:) Приходь за нетворкінгом, послухати про тенденції просування в цій соціальній мережі, зрозуміти, які формати, нововведення та “фішки” продають сьогодні, надихнутися, почути досвід “розкрутки” бізнесу з нуля до самоокупності за 1 рік.
  • власник чи власниця невеликого бізнесу, і у вас з Інстаграмом все тільки починається: профіль є, а що далі робити — невідомо.
  • ✔плануєш заснувати свою справу і тобі не вистачає цілісності розуміння, як то правильно зробити, як уникнути типових помилок, з чого почати.
  • ведеш бізнес-профіль в Інстаграмі і результати не задовольняють. Запрошуємо розібратися, де, коли і чому “што-то пашло нє так” і як це виправити.
  • Інста-блогер, який хоче співпрацювати з брендами. Ти почуєш, чого хочуть бізнесмени від блогерів, на що звертають увагу при пошуку кандидатів для співпраці.
  • цікавишся Інстаграмом “для себе”. Хто зна, може, після цього заходу ти задумаєшся над створенням персонального бренду в Інстаграм?
  • робиш щось гарне руками/ногами/головою і хочеш показати це світові:)

Що дізнаєшся?

  • як почати бізнес без бюджетів?
  • як бути тим, кому довіряють? Як створити персональний бренд, в який закохаються люди, про “граблі” на шляху до успіху.
  • помилки, котрі роблять більшість людей, які йдуть в Інстаграм продавати.
  • лайки не значить “продажі", фоловери не значить “лояльність”. В Інстаграмі, як і в житті: обіцяти - не значить одружитися:) Як не перетворити стратегію Інстаграм у тупу погоню за лайками, на яку метрику успіху орієнтуватися.
  • крутий Інстаграм без маслайкінгу та масової підписки: міф чи реальність? Чи варто використовувати масфоловінг та маслайкінг і в яких дозах?

Що отримаєш?

  • практичні поради та конкретне розуміння, що робити/не робити в просуванні бізнесу в Інстаграмі.
  • to-do list для “генерального прибирання” в своєму акаунті.
  • презентацію з усіма матеріалами воркшопу.
  • шанс виграти квиток на наступний захід Недівчачий SMM на тему роботи з негативом у соціальних мережах ( 9 грудня 2017 року).

Не прогав можливості “прокачати” свій Інста-профіль. Буде бомбічєскі, лайком клянемось.

Місце проведення: Креативний простір Артинов

Вартість участі:

  • 280 гривень - з 15.11 по 19.11. включно
  • 350 гривень - з 20.11 по 25.11. включно

!Для дівчат, які брали участь в SMM-посиденьках від Недівчачий SMM — спеціальна ціна: 200 гривень (за умови оплати до 19.11.).

Місць мало, пропустити нереально:)

Реєстрація на воркшоп обов’язкова за цим посиланням
Після реєстрації тобі надійде лист з реквізитами оплати участі та подальшими діями.

З будь-яких питань пишіть організаторці Antonina Siplivchak.