Цікава інформація

Що студенти шукають в Інтернеті?

Нещодавно спеціалісти провели спеціальне міжнародне дослідження під назвою “Студенти - образ майбутнього ”. У дослідженні взяли участь студенти з Росії, України, Польщі та Казахстану. За результатами опитування, переважна більшість сучасної молоді користується Інтернетом щодня.

Найчастіше використання Мережі пов'язане з роботою чи навчанням (Польща - 86,2%, Україна - 79,5%, Росія - 77,9%, Казахстан - 71,1%). На другому місці - пошук різного роду інформації (Польща - 79,1%, Україна - 76,2%, Росія - 71,1%, Казахстан - 60,0%). Багато студентів, користуючись Інтернетом, бажають передусім розважитися (Польща - 66,1 %, Росія - 60,9%, Україна - 59,6%, Казахстан - 38,9%). До того ж, значна кількість студентів стежить за допомогою Інтернету за світовими новинами, користується електронною поштою. Багато серед молоді і любителів поспілкуватися он-лайн.

До речі, студенти Росії (61,4%) та України (56,6%) часто спілкуються у чатах, на форумах чи в соціальних мережах, натомість у Польщі Інтернет - передусім засіб спілкування з родичами (68,8% ), а чверть молодих мешканців Казахстану шукають за допомогою мережі нових друзів - 24,6%.

Вчені вивчили феномен "ледачих студентів"

Німецькі вчені детально вивчили феномен "ледачих студентів", і прийшли до висновку, що лінощі закладені на генетичному рівні, і боротися з ними марно. Будь-яка людина, чи то дитина, чи дорослий студент вкрай неохоче засвоює нову інформацію, посилаючись на її непотрібність.

У ході своїх досліджень, вчені змогли довести, що незалежно від типу інформації, на думку студентів, вона завжди є «непотрібною». Таким чином, ліниві учні більш не зможуть прикриватися цією найпопулярнішою відмовкою.

Під час наукового експерименту з університетів і коледжів країни було обрано 1000 студентів у випадковому порядку. Учасникам запропонували добровільно записатися на п'ять додаткових занять на день, на предмети, які вони самостійно оберуть. Зрозуміло, студенти не знали, що вони беруть участь в дослідженні.

Яким же було здивування вчених, коли з 1000 чоловік на безкоштовні додаткові заняття записалося лише два студенти. Таким чином, теорія вчених про те, що вся інформація на думку студентів є непотрібною - підтвердилася.