Шановний Сергій Анатолійович! Звертаюся до Вас з наступним питанням. В березні 2018 року в будинку по вул.К.Коріатовичів, 141 спеціалістами ПАТ "Вінницяобленерго" було проведено заміну старих лічильників електроенергії на нові двозонні (день - ніч). Налаштування лічильників проведено не було, хоча зі слів працівника, який здійснював заміну, дане налаштування повинне було відбутися на протязі місяця. Сьгодні 07.11.2018 року звернувся до відділу подання заяв (12 кабінет) ВЕМ, для подання заяви щодо налаштування лічильника. Там мені відповіли, що налаштування буде проведено не скоро, терміни не вказали. Тобто є 1.двозонний лічильник, який своєї функції не виконує 2.установа, яка здійснила заміну лічильника і повинна його налаштувати (своєї функції не виконує і в найближчий час не збирається) 3. є можливість хоч трохи зменшити комунальні платежі, але зі сторони міста йде перешкоджання. Прошу Вашої допомоги у вирішенні даного питання. Дякую!
Відповідь:
Шановний Сергій. На жаль, допомогти у вирішенні Вашого питання я не можу, оскільки Ви не залишили ні контактного номеру телефону, ні номеру квартири. Раджу Вам повторно звернутись до структурного підрозділу ПАТ «Вінницяобленерго» - «Вінницькі МЕМ» із заявою щодо проведення налаштування приладу обліку електричної енергії, або надати контактну інформацію (ПІБ, повна адреса, контактний номер телефону) в департамент енергетики, транспорту та зв'язку міської ради за телефоном: (0432) 59-52-67 чи на електронну адресу ve.detz.vmr@gmail.com. Дякую.

Переглядів: 1898
Поширень: 0