Концерн Поділля

На календарі вересень, до початку опалювального періоду залишилося не так багато часу.  КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» зараз, як і завжди, стабільно працює, виконуючи всі необхідні дії для надання споживачам якісної послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання.

Велика частина роботи припадає саме на міжопалювальний період. Саме у цей час підприємство проводить комплекс заходів для забезпечення безперебійної роботи в холодну пору.

На підготовку теплопостачального підприємства у міжопалювальний період необхідно чимало зусиль, і не лише фізичних, а й матеріальних. Саме фінансова складова  - це найгостріша тема. І чималу роль у цій ситуації відіграє проблема з розрахунками за послуги з централізованого опалення і гарячого водопостачання нашими споживачами. Але навіть попри наявну заборгованість  КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» знаходить можливість надавати якісну послугу населенню.

Втім, сума, яка накопичилися на особових рахунках споживачів, вражає. Станом на початок вересня вона складає близько 65 млн гривень. За ці гроші теплопостачальне підприємство могло б зробити в рази більше заходів, спрямованих на якість послуг: реконструювати ще більше тепломереж, влаштувати ще більше індивідуальних теплових пунктів, придбати далеко не одну одиницю якісної техніки.

Майже 65 мільйонів   - це надзвичайно велика сума. Для порівняння, орієнтовно таку ж суму витратили на реконструкцію київського мосту!

Така сума заборгованості за послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання виникла не за один рік. Вона накопичувалися протягом тривалого часу. Все це через несвідоме ставлення і нерозуміння того, що необхідно розраховуватися за спожите. Відповідно, при регулярному ухилянні від сплати за спожите, заборгованість таких споживачів зростає в рази. Є непоодинокі випадки, коли споживачі не сплачують за спожиті послуги 5, а то й 10 років.

Хоча більшість споживачів сумлінно виконують свій обов’язок, сплачуючи за надані послуги до 20 числа щомісяця, але через велику кількість недобросовісних споживачів загальна картина розрахунків за послуги з теплопостачальним підприємством залишається критичною.

Наше підприємство працює у напрямі боротьби із запеклими боржниками. 

Для початку проводяться роз’яснювальні роботи. Працівники служби збуту намагаються з’ясувати причини несплати і, якщо у боржників  справді немає можливості сплатити всю суму одразу, їм розповідають про можливість реструктурувати заборгованість.

Для цього потрібно укласти договір з КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго», що передбачає сплату боргу рівними частинами (разом із поточними нарахуваннями) протягом визначеного періоду.

На сьогодні підприємство укладено 668 договорів на реструктуризацію заборгованості на загальну суму понад 4 млн 564 тисячі гривень.

Звісно, частина злісних неплатників належать до неблагополучних верств населення, але є й інша категорія безвідповідальних споживачів, які, попри задовільний соціальний стан, не поспішають платити за комірне.

Якщо боржники ігнорують платіжки й надалі, не укладають договори з реструктуризації,  теплопостачальне  підприємство змушене вживати радикальні дії – доводить справу до суду.  З початку 2018  року в судах міста вже  відслухано 2433 справи на суму 28 млн 40 тисяч гривень. Всі ці справи передано до державної виконавчої служби, яка  згідно з чинним законодавством має повне право стягувати борги в примусовому порядку.

КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» вкотре нагадує всім своїм споживачам, аби вони вчасно розраховувалися за спожиті послуги. Пам’ятайте – борги нікуди не дінуться! Вони будуть лише примножуватися! Тож будьте відповідальними та свідомими!

Небесна криниця


Переглядів: 315
Поширень: 0

Меблі для дому - ПетроЦентр