Лідери косметичної індустрії: хто, як і чому

Косметична індустрія — надзвичайно мінлива галузь. Вона змінюється під впливом трендів в інтернеті, постійно поповнюється молодими брендами, що стрімко набирають популярність, але дещо залишається незмінним. Ідеться про лідерів ринку, які завоювали місце на полицях усіх магазинів світу ще багато десятиліть тому та не здають позиції до сьогодні. 

YPeS-2ZPlH5xclhEKLmMsiAofWHOrabkFMUqNVLlmSgkf0QSw2F6464W57ZuHjn7DPF10wuyvptxXSsCBKpXQuHkgY5TvofKkRGdIM5O645Y6tFtd0h2dsIBBptJbYPc5RiLJ6lf

L'Oréal Paris

Кожну секунду у світі продається близько 50 продуктів L'Oréal Paris. Цей бренд можна сміливо назвати лідером ринку за продажами, популярністю і за кількістю відданих прихильників. Його історія розпочалася в далекому 1907 році, коли засновник Ежен Шуллер, що все життя цікавився хімією, вирішив створити безпечну та якісну фарбу для волосся для коханої дружини. Його винахід виявився настільки успішним, що згодом став улюбленцем французьких жінок. Поступово Шуллер розвинув свій бізнес від офісу у власній квартирі до косметичного гіганта, що скуповує найвідоміші торгові марки. 

Постійні експерименти та сміливі кроки — ось, що зробило L'Oréal Paris найуспішнішою б’юті-компанією. Вона не припиняє дивувати та досі тішить споживачів інноваційними засобами, які швидко стають бестселерами.

Max Factor

Половина засобів у косметичці сучасної жінки — це винахід Макса Фактора, засновника американського бренду. Народившись у Польщі, інноватор пожив в Україні, відкрив свій перший магазин у царській Росії та згодом перебрався до Америки. Макс Фактор спеціалізувався на гримі для зірок Голівуду, для яких і винайшов більшість легендарних засобів: накладні вії, тональний крем, туш для вій і стійку губну помаду. Також він став новатором у мистецтві макіяжу, оскільки придумав теорію кольоротипів і створював неймовірні макіяжі для акторів, що диктували мейкап-моду того часу.

Від 1909 року й до сьогодні бренд Max Factor дає змогу звичайним жінкам мати не менш приголомшливий вигляд, ніж зірки кінострічок. І саме за такий ефект він здобув прихильність красунь усього світу.

Maybelline New York

Компанія Maybelline створює якісну косметику та робить її доступною для всіх — від молодої дівчини-студентки до успішної бізнесвумен. Саме бажання допомогти жінці відчути себе красивою стало початком історії цього бренду. Його заснував фармацевт Т. Л. Вільямс, коли створив для своєї сестри засіб для фарбування вій із вазеліну та вугілля. Це допомогло дівчині привернути увагу коханого хлопця, а для брата стало початком успішної кар’єри. 

Поступово бренд Maybelline підкорював американських ринок доступними та якісними продуктами, що вражали масовими продажами. Цей шлях продовжується й у 2021 році, компанія розробляє популярні засоби для макіяжу.

IbrT3_DSSgr3jhbJ7K_1uI6Uz6frG_bQzcOvHJS8SI7GnUjNX1Q28OjBXftDf2Vq_CW20ndKlI51GFIPZFcyPMjmlolfgjYD8wtG9PXqJq5jviQFIbZBdNPBrHhCkagTNFm8EDMg

Estee Lauder

Ще один гігант косметичної індустрії, що масово скуповує популярні бренди — Estee Lauder. Шлях компанії до світового лідерства розпочався із цікавості юної дівчинки Джозефіни Есфер Мензер до винаходу свого дядька — живильного крему для шкіри обличчя. Вона вміло продавала його серед подруг і згодом стала повноцінною учасницею сімейного косметичного бізнесу. Хист до маркетингу допоміг жінці розвинути бізнес до приголомшливих масштабів і розширити його асортимент. Вона роздавала безкоштовні пробники, завжди додавала подарунок до покупок і уважно слідкувала за поведінкою покупців. Так, після зміни імені на Есте Лаудер жінка стала відомою завдяки якісним продуктам і дивовижній рекламі. 

Продукти Estee Lauder створені для жінок, що схожі на засновницю бренду — це успішні бізнеследі, які цінують себе й готові вкладати самостійно зароблені кошти у власну красу.

tnH_u1vC9qbI1aRc-cJMXkggUgPr7eA3J7tO3S4quh9DTGTXtyk0EseOAD8Hde--chzj7Zfig9i5PoCt35-bOB_xpH2wwQJVWeFUVPmExVqxziI69YFDd0TsdpLyI_K6yECPmrD2

La-Roche-Posay

Дослідження демонструють, що в більшості країн світу саме La-Roche-Posay є найпопулярнішим виробником косметики для догляду за шкірою. Частиною успіху компанія завдячує природі. Адже особливість цієї продукції — у вмісті термальної води з унікального джерела в містечку Ла-Рош-Позе. Цілющі властивості родовища відкрили ще у XIV столітті, а з 1897 його офіційно використовують для лікування захворювань шкіри.

Численні наукові дослідження, інноваційні розробки та збереження натуральних властивостей води допомогли бренду перетворити санаторій на передову косметологічну лабораторію. Косметологи всього світу визнають засоби La-Roche-Posay дієвими для пошкодженої та проблемної шкіри, а помітний прогрес у клієнтів став найкращою рекламою для цієї косметики.

Аналіз головних гравців косметичного ринку показує: шлях до успіху лежить через важку працю, сміливі рішення та бажання покращити життя інших людей. І саме ці особливості перетворюють компанію з виробника товарів на бренд зі світовим іменем.


Переглядів: 534
Поширень: 0