Як онлайн-сервіси допомагають страхувальникам?

В останні роки в Україні активно розвиваються «розумні» онлайн-сервіси, що полегшують споживачам банківських, торгових, страхових послуг придбання продуктів та керування ними. У розвиток фінансових технологій в онлайн-страхування робляться великі інвестиції. Конкуренція змушує страховиків шукати нові можливості зростання. Використання електронних інструментів дає гнучкість, високу швидкість запровадження нових продуктів, отже, підвищує конкурентоспроможність.

Свою вигоду від наявності онлайн-сервісів отримують клієнти страхових компаній. Чим і як можна скористатися, щоб заощадити час та кошти?

Корисні технологічні новинки

Найпоширеніший продукт онлайн-страхування – електронний поліс. Тепер він має однакову юридичну силу з паперовим, але власник поліса може купити його за лічені хвилини, без відвідування офісу страхової компанії чи точки продажу страхового агента. Оплату автоцивілки можна зробити на сайті банківською карткою.

Інші онлайн-інструменти:

  • калькулятори розрахунку вартості КАСКО, ОСЦПВ, страхування майна та інших видів страхового захисту. Електронний калькулятор – форма на сайті, в яку вводяться певні дані (автомобіля, страхувальника залежно від типу продукту). За секунди користувач бачить вартість поліса, може порівняти пропозиції компаній, співвіднести з особистим бюджетом, ухвалити чи ні рішення про купівлю продукту. Раніше для реалізації таких можливостей потрібно було витратити кілька днів;

  • чат-боти для застрахованих клієнтів, які призначені для отримання консультацій, зв'язку з менеджером, для дистанційного оформлення договору. Унікальний для українського ринку сервіс пропонує «СК Країна». Після одноразової процедури авторизації можна спілкуватися зі спеціалістом у месенджерах чи соцмережах і навіть записатися до лікаря в режимі онлайн;

  • електронне страхування для тих, хто виїжджає за кордон. У метушні підготовки люди часто забувають придбати страховку туриста. Але тепер це можна зробити безпосередньо в аеропорту або на контрольному пункті пропуску за лічені секунди, з мобільного телефону. Поліс можна пред'являти з екрана пристрою у цифровому форматі;

  • електронні нагадування про термін оплати або продовження полісу.

Найближчою перспективою для зручності страхові продукти планується продавати на офіційних ресурсах банківських установ, розробляються інші корисні цифрові послуги.

Чи безпечні онлайн-послуги?

Незважаючи на очевидну зручність використання дистанційних інструментів, багато людей ставляться до них з побоюванням, переживають про неправомірне використання персональних даних, відомостей банківських карток, які потрібні при оплаті послуг. Такі побоювання марні. Страхові компанії використовують SSL-захист, застосовують інші заходи безпеки, гарантують конфіденційність даних клієнтів.

Свою активність варто спрямувати не на пошуки недоліків запропонованих електронних інструментів, а на їхнє освоєння, що дає фінансову вигоду та економію часу.


Переглядів: 1015
Поширень: 0