Чоловічі та жіночі парфуми - у чому різниця?

Спочатку аромати наносили тільки чоловіки і жінки з вищих класів суспільства, щоб приховати інші запахи. Початкова мета полягала не в тому, щоб інші люди могли оцінити витончений аромат, а в тому, щоб чоловік відчував свій чоловічий парфум, а не піт та інші неприємні запахи що були довкола. Звідси так склалось, що жінки віддають перевагу запаху жіночих парфумів, а чоловікам — запаху чоловічих. Традиційно чоловічі аромати мають тенденцію до ноток деревини або свіжості, а жіночі – до квіткових або фруктових нот. Все частіше ми зустрічаємо унісекс або андрогінні запахи, хоча гендерні лінії розмиваються. Чоловічі аромати можуть мати нотки апельсинового цвіту або троянди, і жінкам прийнятніше, ніж будь-коли, носити парфуми, розроблені для чоловіків.

Починаючи з основ, будь-який парфум складається з нот різноманітних запашних хімічних речовин, які виділяються в різний час і в різному обсязі, надаючи парфуму особливий характер. Хоча немає жорстких правил, але деякі відмінності є лише через те, як продаються парфуми, і вони такі

1.Чоловічі парфуми - це EDT або EDC (коротко менша концентрація), а жіночі - EDP.

Більш високі концентрації дають більший час активності аромату, і можливість розкрити більше нот. 

2. Оскільки Франція є основним гравцем у парфумерній промисловості, терміни «pour homme» і «pour femme» стали синонімами чоловічих і жіночих парфумів відповідно.

3. Жіночі парфуми мають більше квіткових і фруктових нот, а чоловічі – деревні та цитрусові. Важкі ноти, такі як тютюн, бензин, шкіра (так, вони використовуються), як правило, характерні для чоловічих парфумів. Мускус і тваринні ноти використовуються в обох статей.

Вся ідея чоловічих і жіночих парфумів залежить від індустрії продажу парфумів, тобто від того, як вони продаються та від тенденцій купівлі покупців. Повне уявлення про те, до якого гендеру належать парфуми, повністю залежить від особистого смаку того, який саме вид парфумів є бажання носити.

4. Чоловічі парфуми упаковані так, щоб вони виглядали більш спортивними, а жіночі флакони для парфумів створені так, щоб виглядати більш барвистими.

Коли носіння ароматів стало популярним, переважна більшість чоловіків працювала на роботах з великою кількістю фізичної праці, часто на свіжому повітрі. Жінки, з іншого боку, більше часу проводили в садах і готували. Так, мускусні та аромати деревини стали асоціюватися з чоловіками, тоді як більше квіткових і солодких ароматів стали асоціюватися з жінками.

Дослідження також показали, що, коли ми розвиваємось в дитинстві, наш мозок формує нейтральні шляхи, які класифікують запахи як чоловічі та жіночі, в основному на основі запаху нашої матері. Здавна жінки часто користувалися природними ароматами, такими як квіти та інгредієнти для приготування їжі. Таким чином, від мами, діти природно, частіше відчували запах квітів і солодкої їжі. Отже, або мозок припустив, що такі запахи жіночі. Те ж саме для чоловічих ароматів. Все більше і більше аромати стають унісексом. Причому жіночі духи мають значно більшу концентрацію, ніж чоловічі одеколон. Насправді, нерідкі випадки, коли парфуми для обох статей складаються точно так само, і єдина різниця полягає в тому, наскільки концентровані масла. Не бійтеся нехтувати соціальними нормами. Якщо ви знайшли «чоловічі» або «жіночі» парфуми, які вам до вподоби, спробуйте.


Переглядів: 982
Поширень: 0