У травні туристична спільнота Вінниці провела понад два десятки заходів для вінничан та переселенців

Починаючи з кінця квітня департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради спільно з туристичним активом міста організував ряд безкоштовних проєктів для внутрішньо переміщених осіб. Екскурсії, лекції та майстер-класи допомогли учасникам дізнатися більше про історію, культуру й традиції міста. Загалом провели понад двадцять заходів. До них долучилося більше півтисячі людей, які знайшли тимчасовий прихисток у Вінниці.

Першим стартував проєкт «Пізнай Вінницю» - цикл оглядових і тематичних екскурсій, організованих у співпраці з Офісом туризму Вінниці та вінницькими гідесами. Проєкт ознайомив учасників з Вінницею, її архітектурою та видатними особистостями: охочі мали змогу відвідати найстаріші храми міста, дізнатися більше про козацьку добу й давні оборонні споруди, прогулятися мальовничими Садками та колоритною Єрусалимкою. Загалом відбулося одинадцять екскурсій, до яких змогли доєднатися і вінничани. Вони робили благодійні внески на волонтерські ініціативи, запропоновані екскурсоводами.

На початку травня було запущено цикл із семи історичних та краєзнавчих лекцій «Вінниця в деталях». Серед спікерів і спікерок були фахівці Музею Вінниці, Вінницького обласного краєзнавчого музею, Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського та Центру вивчення генеалогії «Пращур». Вони розповідали про особливості культурного ландшафту міста, подільську етніку та знакові історичні події різних часів.

У другій половині травня розпочався цикл кулінарних майстер-класів для дітей внутрішньо переміщених осіб. Їх навчали ліпити хінкалі, розмальовувати імбирне печиво, готувати фірмовий вінницький фаст-фуд і традиційні страви подільської кухні. Проєкт складався з п’яти майстер-класів, організованих спільно з шефами вінницьких закладів гостинності та кулінарними майстрами.

«Дітям-переселенцям зараз дуже необхідна підтримка. Вони це все сприймають інакше, ніж дорослі. Такі заходи допомагають їм психологічно відволіктися, але більшості з них ще знадобиться професійна підтримка психолога. Ми зробили свій маленький внесок у покращення їх настрою, а можливо й обрання майбутньої професії», - прокоментував свій майстер-клас Олександр Горчаков, учасник телепроєкту «МайстерШеф» та співзасновник фастфуд-точки.

На додачу до вищезгаданих проєктів Вінницький обласний художній музей провів низку концертів для ВПО. На заході виступали професійні вінницькі вокалісти та музиканти. Крім того, після музичних виступів охочі могли безкоштовно відвідати тимчасові виставки музею.

За словами директора департаменту маркетингу міста та туризму міської ради Олександра Вешелені, усі проєкти викликали значну зацікавленість як серед новоприбулих, так і серед самих містян: «Загалом більше півтисячі внутрішньо переміщених осіб та більше сотні вінничан відвідали наші заходи. Зазвичай вже у перший день анонсування проєктів ми мусили закривати реєстрацію, бо отримували максимально допустиму кількість заявок для участі. Ми раді, що такі ініціативи викликають жваве зацікавлення, і сподіваємося, що вони й надалі допомагатимуть переселенцям краще пізнати «Місто ідей», де їм уже з перших миттєвостей стає комфортно і бодай трохи світліше на душі».

Олександр Вешелені додає, що департамент маркетингу міста та туризму вже найближчими днями анонсує на туристичних сторінках Visit Vinnytsia нові червневі активності для вінничан та гостей міста.



Переглядів: 1039
Поширень: 0