Вінниця просить Кабмін врегулювати рух електросамокатів на законодавчому рівні

У Вінниці активно використовують сервіси прокату електросамокатів, але відсутність державного регулювання створює проблеми з безпекою та відповідальністю. Попри зусилля міської влади, яка підписала меморандум з п'ятьма операторами ("Bolt", "Vevi", "Jet", "E-wings", "Еcos") та контролює швидкість і паркування 1200 самокатів, юридичний статус цих транспортних засобів залишається невизначеним. Про це повідомляють у Вінницькій міській раді.

Директор департаменту транспорту та міської мобільності ВМР Андрій Сорокін зазначає, що хоча оператори обмежують швидкість до 20 км/год, а в окремих зонах до 15 км/год, притягнути до відповідальності порушників серед користувачів неможливо. Пішоходи потерпають від швидкої їзди тротуарами, відсутності шоломів та випадків керування самокатами неповнолітніми або кількома особами одночасно.

У департаменті наголошують, що у разі ДТП за участю самоката складно визначити відповідальність. Необхідний закон, який би чітко визначив статус електросамоката як персонального транспортного засобу, встановив максимально дозволену швидкість для всіх користувачів, зобов'язав використовувати шоломи та світловідбивачі, а також визначив місця, де дозволено та заборонено рух.

Вінниця вже не вперше звертається до Кабінету Міністрів з проханням повернутися до розгляду відповідного законопроєкту, і цю ініціативу підтримують інші громади. Чітке законодавче врегулювання піде на користь як пішоходам, забезпечивши їхню безпеку, так і користувачам самокатів, які отримають зрозумілі правила та усвідомлення власної відповідальності.

Читайте також:

У Вінниці стартував сезон атракціонів: тривають останні перевірки

На Вінниччині прикордонники ліквідували спробу контрабанди рідин для електронних сигарет (відео)



Переглядів: 271
Поширень: 0