Віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій — Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров анонсував впровадження штучного інтелекту в застосунок і портал «Дія». Уже в червні стартує бета-тестування нового АІ-асистента, який значно спростить взаємодію користувачів із державними послугами.
«Ми переосмислили, що робимо з Дією. У 2019–2020 році ми зробили стрибок і створили сексуальний застосунок з погляду UX/UI, де можна швидко отримувати послуги. Але зараз АІ змінив споживацьку культуру. Усе, що не буде схоже на ChatGPT, Gemini чи інші моделі, викликає роздуми, як цим користуватися. Щоб створити найкращий користувацький досвід, нам потрібно трансформувати Дію в АІ-продукт», — зазначив Михайло Федоров.
Що вмітиме новий ШІ-асистент у Дії
За словами міністра, АІ-асистент допоможе:
- отримати потрібну послугу або довідку;
- знайти найближчий Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП);
- отримати відповіді на популярні запитання, зокрема щодо оформлення документів за кордон.
У перспективі АІ зможе повністю супроводжувати користувача під час отримання тієї чи іншої послуги. Достатньо буде описати свою ситуацію, а ШІ сам підкаже, що робити далі. Наприклад, якщо користувач напише: «У мій будинок влучила ракета», — агент підкаже, як подати заявку на єВідновлення, які документи зібрати та які дії зробити. Надалі планується й голосова взаємодія з системою.
У перспективі можна буде давати запит голосом і спілкуватися з Дією так, як зараз спілкуєтеся з іншими моделями.
Читайте також:
У Патрульній поліції спростували фейк про нові штрафи для водіїв: подробиці
На початку тижня очікується магнітна буря: прогноз на три дні