Чому магазини «АТБ» називають «домашніми»

Зі збільшенням кількості маркетів мережі «АТБ» на Вінниччині зростає обізнаність мешканців регіону у тому, як саме має бути облаштований справжній магазин для всієї родини

Чи не кожного кварталу на Вінниччині стає на одну чи навіть кілька торговельних точок «АТБ» більше. Наразі лише в обласному центрі працюють 17 маркетів мережі. Поступово мешканці регіону звикають до тутешніх високих стандартів ведення бізнесу. Люди впевнені в якості товарів і задоволені рівнем обслуговування. І слід зазначити, що вони не одинокі у своїх уподобаннях. Адже кожного дня, згідно з дослідженнями, понад 3,5 мільйони українців здійснюють свої покупки саме в «АТБ». Експерти вважають, що такий успіх зумовлений вдало обраним форматом, який був упроваджений засновниками мережі багато років тому.

«Вже у 2000-х роках мережа «АТБ» першою в Україні запровадила нову систему самообслуговування у форматі «дискаунтер». Вона була незвичною для співвітчизників, хоча за кордоном дискаунтери досить популярні (усе ж у випадку «АТБ» цей формат ґрунтовно адаптували до очікувань і запитів українців). Ідеться про магазини із широким асортиментом товарів за оптовими цінами», – пояснює Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».

Ще в далекі часи становлення мережі жителі українських міст позитивно сприйняли запропонований формат. Тим паче, що в поєднанні зі зручним розташуванням і високою якістю продукції він максимально відповідав їхнім вимогам. Підтвердженням цього є простий факт: за двадцять із гаком років своєї історії «АТБ» із шести переобладнаних радянських гастрономів перетворився на найбільш розвинену торговельну мережу України. Нині вона представлена 993 магазинами у 23 областях країни.
Тож «АТБ» фактично є родоначальником такого явища, як «український дискаунтер». Він відрізняється від своїх європейських аналогів на кшталт Lidl або Aldi. Ті співвітчизники, хто бував за кордоном, безпомилково назвуть головну відмінність. Якщо в Європі дискаунтери зазвичай винесені на міську околицю і до них необхідно добиратися автівкою, то українцям усі переваги цього формату доступні чи не в сусідньому дворі. Це дійсно «домашній» магазин не тільки за своєю атмосферою і впевненістю в безпеці, але й із точки зору розташування торговельних точок.

Ще однією відмінністю від західних аналогів можна сміливо вважати асортимент. Традиційний європейський дискаунтер значно обмежує свого покупця у виборі продукції. «АТБ» розвивається в зовсім протилежному напрямі. Щоб це зрозуміти, достатньо згадати про асортимент українських маркетів, що пропонує більше 3500 товарних позицій. Причому понад 800 найменувань із них – це так звані власні торгові марки, тобто їх  продають тільки в «АТБ» (наприклад, «De Luxe Foods & Goods Selected», «Своя лінія», «Розумний вибір», «Спецзамовлення АТБ»). «Це ті товари, які представлені лише в нашій мережі та виробляються на замовлення «АТБ». До них ми пред'являємо найжорсткіші вимоги, адже вони є «обличчям» нашої компанії. За рахунок мінімізації витрат на логістику і рекламу вартість такої продукції нижча середньоринкової. Проте, незважаючи на низьку ціну, якість продукції власних торгових марок не поступається якості товарів відомих брендів», – зазначає Наталія Шаповалова.

Упевненість у найчеснішій ціні та безпеці товарів гарантує мережі довіру покупців. Багато хто з них взагалі називає магазини «АТБ» «домашніми». І в цьому є певний сенс. Тому що тут комфортно. Тому що тут безпечно. Тому що тут – майже як удома…


Переглядів: 3516
Поширень: 1

Останні новини