ПриватБанк вже запровадив штучний інтелект: як це працює у Приват24

Державний ПриватБанк планує розвивати цифровий банкінг. Штучний інтелект вже працює у додатку банку. Про це інформує My Vin, посилаючись на члена правління ПриватБанку з питань роздрібного бізнесу Дмитра Мусієнка.

Мусієнко повідомив, що маркетингова програма "Привіт" побудована з використанням інструментів ШІ, машинного навчання та математичних моделей.

За його словами, штучний інтелект дає можливості вивчити клієнта та пропонувати послуги у вигідний момент.

"Завдяки цьому та інформації, яка є про клієнтів банку, сьогодні користувачі Приват24 вже отримали понад 735 млн персоналізованих пропозицій кешбеків та дисконтів", - сказав він та додав, що ці пропозиції надають виробники та торговельні мережі.

Мусієнко розповів, що за його даними на сьогодні серед банків світу активно використовують штучний інтелект не більше 1% банків.

За його словами, сьогодні в Україні мобільним банком постійно користуються вже понад 70% клієнтів.

Не зважаючи на цифровізацію та розвиток штучного інтелекту, ПриватБанк не планує відмовлятися від розвитку мережі відділень. Мусієнко повідомив, що відділення будуть модернізовані.

Читайте також:

У Вінниці створять простір мрії для підлітків: навчання, стартапи й креатив

Зачинені двері, сміття та захаращення: на що натрапила перевірка укриттів у Вінниці



Переглядів: 272
Поширень: 0