Як отримати компенсацію за неякісні комунальні послуги: покрокова інструкція

В Україні споживачі мають право вимагати перерахунок або компенсацію, якщо житлово-комунальні послуги надавалися з порушеннями. 

Про це нагадали у Держпродспоживслужбі, інформує My Vin.

Що потрібно зробити:

  1. Подати письмову скаргу постачальнику послуг — особисто або рекомендованим листом.

  2. Дочекатися перевірки: представник компанії чи управитель будинку повинен прибути протягом доби після отримання звернення.

  3. Скласти акт-претензію у двох примірниках. Якщо згоди немає, документ підписують із зауваженнями.

  4. У разі відмови від підпису з боку виконавця акт вважається чинним, якщо його засвідчили щонайменше два споживачі.

  5. Надіслати акт виконавцю або управителю рекомендованим листом.

Якщо впродовж п’яти робочих днів відповіді не надійшло, громадяни мають право звертатися до територіальних органів Держпродспоживслужби для захисту своїх прав.

Читайте також:

Цьогоріч у Вінницькій громаді відремонтували дев’ять вулиць приватного сектору

На Вінниччині у вересні працюватиме мобільний сервісний центр МВС: графік



Переглядів: 273
Поширень: 0