В Україні запровадили нові правила, які дозволяють мобільним операторам блокувати спам-дзвінки. Відповідну постанову ухвалив Уряд, а Правила набули чинності 2 жовтня. Завдяки цьому механізму вже вдалося заблокувати тисячі спам-номерів.
Про це інформує My Vin, посилаючись на міністра цифрової трансформації України Михайла Федорова.
Що таке спам-дзвінки
Спам-дзвінки — це рекламні виклики, коли компанія телефонує людині без її попередньої згоди, щоб запропонувати товар чи послугу. Часто такі дзвінки надходять по кілька разів на день і створюють серйозний дискомфорт для користувачів.
Як тепер боротися зі спамом
Тепер кожен українець може допомогти заблокувати нав’язливий номер, звернувшись до свого мобільного оператора. Повідомити про спам можна кількома способами — через застосунок або телефоном.
- Vodafone — у застосунку чи за номером: 111 або 0 800 400 111 в Україні, +38 050 400 111 у роумінгу.
- Kyivstar — у застосунку чи за номером: 466 або 0 800 300 466 в Україні, *105*466# у роумінгу.
- lifecell — у застосунку чи за номером: 5433 або 0 800 20 5433 в Україні, +38 063 5433 111 у роумінгу.
Куди ще можна поскаржитися
Якщо спам-дзвінки продовжують надходити, користувачі можуть звернутися:
- на гарячу лінію Уряду — за номером 1545;
- або залишити заявку на сайті НКЕК.
Чому це важливо
Запровадження нових правил має на меті зменшити кількість нав’язливих дзвінків, підвищити комфорт користувачів і забезпечити захист персональних даних.
Тепер українці можуть не лише ігнорувати спам, а й ефективно допомагати мобільним операторам у боротьбі з небажаними викликами.
Читайте також:
Пересувний мамограф «Квітка» проведе безоплатні обстеження жінок у громадах Вінниччини
На Вінниччині сапери знищили гранату часів Другої світової, знайдену у дворі будинку