Оплата за проїзд в електричках зазвичай відбувається через кондукторів, якщо квиток не куплено заздалегідь онлайн чи в касі. Проте інколи пасажирів просять заплатити меншу суму "в лапу" без видачі посадкового документа.
На те, що в електричках деякі кондуктори не видають квиток після оплати, поскаржилась одна із пасажирок Укрзалізниці.
Чому деякі кондуктори в електричках УЗ беруть оплату, але не видають квиток
Оплату за проїзд в електричці зазвичай беруть кондуктори, якщо пасажир не придбав квиток заздалегідь. Якщо квиток куплений онлайн або у касі до посадки, кондуктор лише перевіряє його.
Якщо ж пасажир сідає без квитка, провідник може продати його безпосередньо у вагоні. Проте є випадки, коли кондуктори пропонують заплатити меншу суму без видачі самого квитка.
"УВАГА, самі кондуктори пропонують взяти меншу суму, наприклад білет вартує 65,00 грн, а в "лапу", без квитка, дайте 40,00. І квиток не видають", — поскаржилась одна з пасажирок.
При цьому така оплата діє лише на станціях, які обслуговує конкретний кондуктор.
Як відреагували в Укрзалізниці
Укрзалізниця закликає пасажирів не залишатися байдужими. Якщо ви стали свідком або постраждали від незаконного збору грошей у поїзді, одразу повідомляйте про це. Ваші звернення допоможуть покращити сервіс та виявляти порушення.
"Надішліть звернення через застосунок Укрзалізниці — форма зворотного зв’язку (обов’язково вкажіть усі деталі та прикріпіть фото/відео)", — закликають в компанії.
Укрзалізниця наголошує, що безпека та законність перевезень — це пріоритет для компанії. Кожне звернення буде розглянуто, а інформація допоможе виявляти порушників, притягувати їх до відповідальності та стимулюватиме кадрові зміни.
Читайте також:
У Гайвороні відбудеться Всеукраїнський паровозний фестиваль
З 26 жовтня Подільський зоопарк працюватиме за новим розкладом