Виробництво СО2, цифровий помічник для логістики та інші інновації – які рішення знайшли на Kyiv Idea Garage

15 березня агрохолдинг МХП, Radar Tech і Agrohub дали старт серії відкритих заходів в рамках MHP accelerator 2.0 і провели хакатон ідей Kyiv Idea Garage. У фіналі заходу 3 команди з 16 отримали консультаційні години від менторів акселератора та наблизилися до попадання до програми розвитку. Наступні івенти серії Idea Garage пройдуть в Дніпрі і Вінниці 29 березня і 5 квітня відповідно, а прийом заявок в акселератор триватиме до 21 квітня включно за посиланням radartech. com.ua/mhp

«Цього разу в рамках збору заявок в MHP accelerator 2.0 ми вирішили стартувати серію відкритих заходів в форматі Idea Garage в трьох містах України: в Києві, Дніпрі та Вінниці. Чому? Ми ж самого початку в Radar Tech ставили за мету підтримку українського інноваційного підприємництва. Не тільки київського. Наші «гаражі» — можливість познайомитися ближче з корпорацією, дізнатися про її потреби, поспілкуватися з менторами програми, познайомитися з носіями таких же інноваційних ідей. Ми вже неодноразово бачили на прикладі попередніх програм, що на наших «гаражах» дійсно створюються нові продукти, і хочемо, щоб це не обмежувалося тільки київськими командами», — коментує Максим Бахматов, глава правління Radar Tech, керуючий партнер UNIT.City.

Kyiv Idea Garage — це спеціальний захід в рамках промо-туру MHP accelerator 2.0, мета якого — познайомити потенційних учасників акселератора з інноваційними запитами корпорації і, одночасно, дати можливість протестувати гіпотези, отримати зворотній зв'язок за своїм рішенням від експертів галузі та, можливо, сформувати команду однодумців за декілька годин. Так, вже в кінці заходу команди могли оцінити шанси своїх ідей на успішну реалізацію та комерційний запуск з агрохолдингом.

«Для МХП абсолютним wow-результатом першого акселератора стала чимала кількість стартапів, які запропонували новаторські, цікаві рішення бізнес-задач холдингу. Працюючи навіть не з одного, а з 5 командами після завершення першої програми, ми зрозуміли, що цей проект став для нас чимось більшим, ніж просто соціальною підтримкою підприємництва в Україні. В другому акселераторі з самого початку ми прагнемо знайти стартапи з досить високим рівнем опрацювання рішення. Звичайно, при такому підході наші очікування стали вище, але й можливості, які ми готові давати в цій програмі стартапам для того, щоб вони могли показати релевантність і доцільність запуску свого рішення спільно з МХП, ростуть: залучення як внутрішньої, так і зарубіжної експертизи, цикл заходів, спрямованих на більш тісну взаємодію з менторами, ресурси для пілотування розробок і багато іншого», — розповіла про можливості програми Катерина Корченко, PR-директор агрохолдингу МХП.

Протягом 7 годин 122 учасники заходу в малих групах працювали над реальними завданнями агрохолдингу, які можна вирішити тим або іншим продуктом, опрацьовували питання кінцевого користувача, що підходять бізнес-моделей і вдалих стратегій виходу проектів на ринок.

«Одним з ключових компонентів для впровадження інновацій в корпораціях є люди. Тому дуже важливо проводити заходи, подібні Idea Garage, які в цілому допомагають розвивати інноваційну культуру, відкривають нові таланти, і, що важливо, втягують корпоративних експертів в процес створення нових інноваційних продуктів. Так, з командами Idea Garage працюють більше 10 менторів з МХП, які безпосередньо працюють з тими бізнес-кейсами, які ми пропонуємо вирішувати учасникам. І це абсолютний win-win: команди отримують експертизу від провідних практиків, а співробітники корпорації вчаться працювати зі стартапами і навіть змінюють спосіб мислення», — коментує Юлія Порошенко, засновник Agrohub і спів-засновниця Radar Tech.

Команди учасників працювали над 12 кейсами за наступними напрямками:

Food: технології та продажі; Енергоефективність, «зелена» енергетика, управління відходами; Промислове виробництво і процеси; Торгові майданчики.

До етапу фінальних презентацій після інтенсивних робочих сесій в групах і менторських консультацій дійшло 16 команд. Переможцями стали 3 команди — Champions, CO2 Plus і Business Logic. Команда Champions запропонувала рішення для контролю температури і правильності заповнення торгових полиць, Business Logic — цифрового помічника для оптимізації логістичних процесів, а CO2 Plus — розробку для виробництва і очищення вуглекислоти з біогазу.

За рішенням журі, ці 3 команди отримають консультації з менторами MHP accelerator 2.0. Такі зустрічі допоможуть стартапам краще зрозуміти специфіку галузі, доопрацювати рішення і сформувати унікальну ціннісну пропозицію, яке згодом зможуть подати на розгляд експертного журі акселератора.

Наступні заходи формату Idea Garage пройдуть в Дніпрі і Вінниці, 29 березня і 5 квітня відповідно.

Нагадуємо, другий акселератор аграрних інновацій від Radar Tech, Agrohub і МХП, MHP accelerator 2.0 націлений на підтримку і розвиток молодих підприємців, які в майбутньому можуть стати інноваційними партнерами агрохолдингу МХП. З усіх поданих на конкурс заявок журі проекту вибере 10 учасників, які пройдуть 3-місячний курс інтенсивного навчання у експертів агро і стартап-галузі. Команди, з найбільш перспективними і релевантними для агрохолдингу рішеннями, отримають можливість стати комерційними партнерами МХП.

Подати заявку на участь в MHP accelerator можна до 21 квітня 2019 року включно на сайті: radartech.com.ua/mhp

Стежити за ходом реалізації програми, анонсами ключових подій можна на сторінці Radar Tech в соціальній мережі Facebook.

Довідка про агроіндустріальний холдинг МХП

МХП (ПРаТ Миронівський Хлібопродукт) – вертикально інтегрований агрохолдинг, один з найбільших у своїй галузі в Україні. Активно впроваджує технологічні інновації на всіх етапах виробничої та управлінської діяльності, першим з українських агрохолдингів почав формувати навколо себе екосистему акселерацій та технологічних стартапів.

Довідка про Radar Tech

Radar Tech розробляє і запускає галузеві корпоративні акселератори. Компанія допомагає молодим технологічним стартапам розвиватися і заробляти не тільки на заході, але й в Україні. Для цього Radar Tech створює платформу взаємодії українських корпорацій зі стартапами. Шукає перспективні технологічні рішення, вчить, розвиває та допомагає працювати в партнерстві з ключовими гравцями галузі. 

Довідка про Agrohub

Agrohub – платформа з розвитку агроінновацій. Організація має на меті підвищити ефективність українського агросектору за рахунок впровадження нових технологій, даючи при цьому можливість талантам реалізувати свій потенціал.


Переглядів: 3621
Поширень: 0

Останні новини