Вишні, шоколад та затишок: у Вінниці презентували аромат міста на крафтовому ярмарку (фото)

У туристичному хабі Visit Vinnytsia з 11 по 14 грудня панувала особлива атмосфера затишку та тепла. Тут відбувся другий передріздвяний ярмарок «Вінницький крафт: тепло зимових традицій», що став місцем зустрічей та творчих ідей для локальних майстрів і крафтярів. А особливою подією стала премʼєра аромату «Вінницька душа».

Про це розповідає My Vin, посилаючись на сайт Вінницької міської ради.

На ярмарку можна було придбати подарунки для себе та близьких: від ароматного чаю та крафтових ласощів до стильних виробів із дерева та текстилю. Для наймолодших відвідувачів майстри підготували вʼязані іграшки. Це другий передріздвяний ярмарок від Офісу туризму. Минулоріч команда дебютувала ще і з літнім крафтовим фестивалем «Вінницьке. Справжнє. Щире. Своє».

«Маємо стабільний попит на проведення таких заходів, зокрема з ініціативи майстрів і крафтових виробників. А ми, як Офіс туризму Вінниці, зацікавлені в тому, щоб вони обʼєднувалися, спілкувалися та обмінювалися досвідом. Такі події – це своєрідна платформа прямого контакту між крафтярами та споживачами, де ми допомагаємо їм зкомунікувати. Також майстри не лише допомагають розвивати вінницький малий бізнес, а й надихають на нові ідеї, відкриваючи можливості для унікальних спільних проєктів та колаборації», – каже директорка Офісу туризму Віннниці Тетяна Маєвська.

Для частини учасників ярмарку саме творчість стала відповіддю на повномасштабне вторгнення.

«Я є майстром з виготовлення вʼязаних іграшок. Займатися почала цим від початку війни. До цього теж створювала ляльки інтерʼєрні, але тоді їх шила. Але з відключеннями світла шити вже не було можливості, тому почала вʼязати. Раніше вʼязала хіба що одяг, але у найважчі часи “загорілася” створенням іграшок. На виготовлення однієї витрачаю 3-4 дні, якщо працюю лише вечорами. Але, особливо коли бачу радісні очі малят, то розумію, що роблю це недаремно», – ділиться Олена Островська, авторські роботи якої прикрашають етнопростір Вінниці «Кошик Мокоші».

 

«Під час війни для мене найкращим відновленням стало ткацтво. Спершу ми з донькою (я – майстер, а вона відповідає за маркетинг і стратегію) виготовляли вироби лише для прихистків ВПО, нині роботи доступні для всіх охочих. Насправді це не така вже й важка справа, головне – зосередженість, адже робота над складними узорами може зайняти 8-10 годин. До речі, електроенергія для цього не потрібна: ми можемо працювати й без світла у домівках, але обовʼязково із світлом у серці», – додає майстриня та співзасновниця центру «Коло» Людмила Лисенко.

Найбільш очікуваною подією в рамках ярмарку стала презентація аромату «Вінницька душа», який представила власниця бренду Тетяна:

«Створити “Вінницьку душу” було одночасно легко і хвилююче, хотілося передати атмосферу рідної Вінниці. Спочатку ми обрали 12 композицій, далі – 3, а потім уже фаворита. Цей аромат про легкість, глибину і домашній затишок. Я щаслива, що саме «Душа» створила його і вдячна Офісу туризму за таку можливість. У ньому місто розкриває свої запахи у вишні – коді міста, шоколаді, липовому цвіті, червоному вині та дубовому корінні, що об'єдналися в унікальний аромат «Вінницька душа».

Один флакон цього ароматного дифузору Офіс туризму Вінниці розіграє серед своїх підписників в Instagram уже сьогодні, 15 грудня. Встигніть взяти участь! Деталі – тут.

Читайте також:

Ювілей, який надихає: у Вінниці привітали 100-річного Віктора Дементьєва

У Вінниці роботодавці отримають компенсацію ЄСВ за створення нових робочих місць



Переглядів: 162
Поширень: 0