В «АТБ» триває довгострокова акція «Гарантія свіжості»

Кожен покупець може долучитися до програми вдосконалення роботи відомої торговельної мережі

Найпотужніша вітчизняна мережа продовольчих магазинів нагадує своїм клієнтам, що зараз діє програма «Гарантія свіжості». Її суть полягає у тому, що покупець, який випадково придбав прострочений товар або побачив його на полиці у магазині, отримує від компанії компенсацію у трикратному розмірі вартості цього товару. «Повернення коштів здійснюється у формі грошової винагороди. Умови програми поширюються абсолютно на всі товари, що реалізують у магазинах «АТБ». У цьому і полягає партнерський принцип побудови взаємин із покупцями», – розповідає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».

Слід зазначити, партнерські стосунки із клієнтами «АТБ» старанно вибудовує. Безумовно, всі ми знаємо національну торговельну мережу як компанію, яка забезпечує українців якісними та доступними товарами, причому по всій країні. Наразі мережа має 954 магазини в 247 населених пунктах. Статистика свідчить: щодня в «АТБ» здійснюють покупки понад 3,5 млн наших співвітчизників. Кожного з них керівництво мережі сприймає саме як партнера. «Наша компанія вважає кожного відвідувача магазинів «АТБ» не лише покупцем, але й партнером, що сприяє підвищенню рівня і якості обслуговування. Тільки спільні зусилля в цьому напрямку дозволяють досягати високих результатів і гарантувати свіжість товарів, які реалізують у магазинах торговельної мережі», – говорить Наталія Шаповалова.

Не дивно, що цих «народних партнерів» компанія активно залучає до процесів вдосконалення своєї роботи. Така діяльність заслуговує на довіру та повагу. Візьмемо питання якості. «Найголовнішим критерієм вибору продукту є його безпека. Саме тому наша торговельна мережа уважно стежить за якістю товарів», – пояснює Рита Печериця, начальник відділу контролю якості продукції ТОВ «АТБ-маркет». За її словами, систему сформували таким чином, що потрапляння неякісного продукту на полицю практично виключено. За це відповідають десятки людей, які працюють у внутрішній службі перевірок. «Щомісяця лабораторним випробуванням піддають більше ніж 1000 зразків продукції різних товарних груп. Продукти перевіряють за фізико-хімічними, мікробіологічними показниками та показниками безпеки», – розповідає Рита Печериця.

При цьому, за її словами, перевірки можуть бути плановими та позаплановими. Спочатку поговоримо про планові. Прямо з полиць співробітники в певній послідовності за спеціальним графіком відбирають товари, які відправляють на детальний лабораторний аналіз. «Перша група – швидкопсувні продукти та дитяче харчування. Їх ми перевіряємо щомісяця. Друга група – всі інші продукти – проходять контроль один раз на квартал, а промислові товари – раз на півроку», – уточнює Рита Печериця. Щодо позапланових перевірок, то їх розпочинають, якщо на якийсь конкретний товар надходить більше двох скарг від споживачів. Це досить серйозний захід, за підсумками якого виробника неякісного товару можуть навіть виключити з переліку постачальників «АТБ». Для будь-якої компанії це величезна проблема, адже присутність її товарів на полицях національної мережі дискаунтерів – гарантія стабільності й успіху. Кожен виробник намагається відповідати високим стандартам «АТБ».

Переконатися у цьому може кожен –  для цього й започаткували акцію «Гарантія свіжості».


Переглядів: 4977
Поширень: 0

Останні новини