Що змінилося в українському ритейлі за минулий рік і чого чекати в 2020-му

Минулий рік приніс українцям чимало змін: політичних, соціальних, культурних, економічних... Відбулися реформи в галузі роздрібної торгівлі. Щоб зрозуміти, чого очікувати цього року, давайте розглянемо, яким був 2019-й. Наочно це можна простежити на прикладі компанії «АТБ», яка є лідером вітчизняного ритейлу з товарообігу, темпів розвитку, обсягу сплати податків, кількості супермаркетів, карти присутності, асортименту, числа працівників тощо. Дана торговельна мережа вже стала головним постачальником гарантовано якісних продуктів для багатьох українців. 1082 цілодобових супермаркети «АТБ» в 275 містах 24 областей нашої країни щодня відвідують майже чотири мільйони клієнтів, включаючи й жителів Вінниці.

Рекорд зі сплати податків

Перше, на що варто звернути увагу, – збільшення компанією обсягів сплати податків і зборів у бюджети всіх рівнів. Це сьогодні дуже актуально, адже після реформи децентралізації значно більше коштів залишається в місцевих бюджетах, у тому числі й у нашій міській скарбниці. Протягом минулого року група компаній «АТБ» встановила рекорд, сплативши 12,6 млрд грн. У своїй діяльності корпорація використовує стратегію динамічного розвитку. Темпи приросту за рік – 34%. Нагадаємо, що роком раніше – в 2018-му –  сума сплачених податків становила 9,4 млрд грн. Це на третину перевищило  показник 2017-го (6,58 млрд грн.). «АТБ» уже кілька років поспіль входить у ТОП-10 найбільших платників податків країни.

«Такого фінансового результату роботи в 2019 році корпорація досягла в непростій маркетинговій ситуації значних курсових коливань і змін споживчого попиту. Ми ним задоволені.  Він демонструє нашу прихильність роботі, прозорість ведення бізнесу та законослухняність», – розповів Борис Марков, генеральний директор корпорації «АТБ».

Товарообіг виріс до 126,8 млрд грн.

Багато років «АТБ» системно впроваджує інноваційні технології й оптимізує бізнеси-процеси. Це дозволяє збільшувати показники діяльності. Так, за рік товарообіг мережі виріс на 22,4% – до 126,8 млрд грн. (включаючи ПДВ). Цікаво, що в такий спосіб корпорація повторила торішній рекорд: у 2018-му сплачено 103,9 млрд грн. проти 80,2 млрд грн. у 2017-му.

Компанія побудувала одну з найрозгалуженіших логістичних інфраструктур у країні. Цілодобово працюють близько десяти мультитемпературних складських центрів європейського зразка та чималий власний вантажний автопарк (7 колон, більш як 600 машин).

Корпорація «АТБ» на даний час володіє чотирма власними торговими марками, що належать до всіх цінових  категорій. Преміальний сегмент у дискаунтерах представлений ТМ «De Luxe Foods & Goods Selected», середній плюс – «Спецзамовлення “АТБ”», середній – ТМ «Своя лінія». Продукцію за демократичними цінами пропонує ТМ «Розумний вибір».

Чітке планування та координація товаропотоку дозволяють вчасно доставляти понад 3,5 тис. найменувань якісних товарів, що становлять асортимент дискаунтерів «АТБ», у будь-які куточки України.

За рік створено 6 тисяч робочих місць

За підсумками року компанія «АТБ» підтвердила звання одного з найбільших роботодавців країни, оскільки створила понад 6 тисяч робочих місць, у тому числі й у нашому місті. Розширюючи карту присутності, лідер ритейлу сьогодні пропонує  стабільну роботу, гідну зарплату, безоплатне професійне навчання більш ніж 64 тис. громадян, завдяки чому вони мають впевненість у завтрашньому дні. Ці цифри постійно збільшуються.

Торік прийняли  перших клієнтів 88 нових дискаунтерів «АТБ» (у 2018-му – 80), проведено модернізацію 41 магазину.

Важливо, що багато нових робочих місць з'явилося в невеликих населених пунктах, де це має серйозне соціальне значення та підсилює фінансову незалежність територіальних громад. Це також стосується і нашої Вінниці.

Як бачимо, минулий рік для лідера галузі ритейлу став вельми успішним. На аналогічні зміни можна сподіватися й у 2020-му, адже динамічний розвиток є складовою загальної стратегії «АТБ».


Переглядів: 451
Поширень: 1