Салони краси та перукарні готуються приступити до роботи

Наступного тижня вінничани зможуть скористатися послугами перукарень та салонів краси. Поки містяни записуються в чергу на стрижку та манікюр, Beauty індустрія готується працювати за новими вимогами МОЗ.

За останні п’ять років послуги салонів краси стали невід’ємною частиною життя для вінничан. З впровадженням карантину, самостійний догляд за собою став справжнім випробуванням. В свою чергу власники салонів, манікюрниці, перукарі та дистриб’ютори професійної косметики підраховували збитки. Наступного тижня Beauty індустрія відновить свою роботу. Проте, для цієї галузі будуть діяти нові вимоги МОЗ.

До санітарної обробки інструментів та дотримання санітарних норм в індустрії краси завжди були готові, адже стерилізація робочого місця та приладдя є необхідною процедурою в цій галузі. Проте COVID — 19 є дуже небезпечним вірусом, тож аби запобігти його поширенню салонам краси потрібно буде:

здійснювати температурний скринінг всіх працівників перед початком робочої зміни. Працівників з температурою тіла вище, ніж 37,2°, а також тих, хто має ознаки респіраторної хвороби, не допускають до роботи. Після кожного вимірювання температури має здійснюватися дезінфекція засобу для вимірювання. клієнтів обслуговують виключно за попереднім записом, а між обслуговуванням клієнтів має бути перерва мінімум в 15 хвилин. Водночас, вони не мають контактувати один з одним. Якщо виникає черга - має бути соціальне дистанціювання ззовні салону чи перукарні. всередині приміщення заборонено перебувати стороннім особам, виключення - один з батьків, що супроводжує дитину чи людина, що супроводжує особу з інвалідністю. на вході до закладу має бути встановлений антисептик з вмістом діючої речовини чи спирту понад 60 %. всередині закладу має бути не більше одного клієнта на 10 квадратних метрів. Клієнт має перебувати в приміщенні виключно в респіраторі чи масці, які прикривають ніс і рот. відстань між клієнтами в приміщенні має бути понад два метри. працівники мають використовувати маску чи респіратор без клапана, а також рукавички. після кожного клієнта має проводитися дезінфекція і прибирання поверхонь, з якими він контактував, а також інструментів багаторазового використання.

Ми запитали у власників салонів краси та Beauty студій наскільки вони готові до поновлення роботи та як в них пройшов карантин.

Студія краси Beauty bar з осені минулого року працюв на вулиці 600 річчя, під час карантину змінили адресу. Власниця зізнається, що карантин став гарною нагодою навчитися новим технікам, налагодити спілкування з клієнтами та спланувати наступні робочі місяці. Переїзд для студії був запланованим, зараз в новому приміщенні йдуть активні приготування до відкриття. Роботи багато, зважаючи на попит серед клієнтів, що чекали на можливість скористатися послугами салону.

«Звичайно, фінансово карантин вдарив сильно, - коментує власниця салону Анастасія Корнійчук. -  і немає таких людей, яким гірше або краще. Грошове питання торкнулося всіх, не тільки б’юті сфери. На жаль, але потрібно пережити та будувати плани на майбутнє, щось зробити краще, десь придумати новий підхід. Під час ізоляції моя команда займалась онлайн навчанням та підвищенням кваліфікації. Зараз плануємо низку акцій бо розуміємо, що людям фінансово важко, але навести красу просто необхідно. Також, ми приготували безліч знижкових програм, подарунків. Всі правила МОЗ я підтримую. У нас в салоні завжди була робота в масках і рукавичках і обробка рук, ми постійно робили дезінфекцію приміщення, це все було нормою».

Манікюрний салон «Пальчики-пяточки»  всі сім тижнів був зачинений. Його власниця Тетяна Расенко зізнається, що зараз ситуація вкрай важка. За багато років своєї діяльності, вона вклала в розвиток своєї справи чимало коштів. Зараз для неї головним пріоритетом є стабілізація роботи салону.

«Ситуація досить важка. Так, хоча виплати до Пенсійного фонду скасовано, як буде з орендою та іншими податками невідомо. Я вже написала заяву до податкової, на податкові канікули, чекаю на відповідь. Цього тижня я готуюсь до роботи. Вже записуються перші клієнти. Ціни поки залишаємо такими, як є. Проте, це лише на перші місяці. Ми будемо змушені за два, три місяці піднімати ціни, на жаль, це неминуче. Всі засоби дезинфекції, рукавички та маски подорожчали вдвічі. Рукавички, які я купувала в січні за 150 гривень, зараз 350, маски так само вдвічі скочили в ціні. Якими будуть ціни на матеріали невідомо. Ми не працювали дуже довго. На перші місяці нам вистачить запасів, які ми робили на початку року. Однак, рано чи пізно прийдеться робити закупівлю, вже за новими цінами. Сподіваюся на те, що ми зможемо налагодити роботу, а наші клієнти будуть платоспроможними.» — коментує Тетяна Расенко.

Салон краси «MONAKO» на час карантину працював в онлайн режимі. Власники салону розуміючи, що їхні клієнти звикли до косметичних процедур якісною косметикою, запропонували своїм клієнтам придбати засоби по догляду за шкірою та волоссям онлайн, кур’єр робив доставку косметику під двері, розрахунок був в електронному режимі. Дуже цікавою була пропозиція для тих, хто фарбує волосся в салоні краси. Річ у тім, що перукарі використовують лише професійну косметику. В кожної клієнтки в базі внесено її особисту формулу для приготування фарби (номер окислювача, номер фарб). Перукарі розробили для кожного клієнта індивідуальну формулу, яку може повторити лише їхній майстер. Аби жінкам не доводилося псувати своє волосся не професійною фарбою, адміністрація салону запропонувала продати готову суміш для фарбування своїм клієнтам, так само з доставкою під двері. Директорка салону Яна Голошивець розповіла, що ще до оголошення карантину вони закупили все необхідне обладнання для кварцування та дезінфекції.

«Для нашого салону робота з засобами гігієни та дезінфекції звичайна частина робочого процесу. Однак, коли у ЗМІ почали поширюватися різні новини про пандемію, ми закупили додатково кварци та всі засоби захисту. Як відчували, що це буде необхідним. 11 травня в нас заплановано генеральне прибирання, а 12 ми починаємо працювати. Записи до майстрів вже розпочато, ми готуємо ряд акцій та пропозицій для наших клієнтів. Ціни піднімати не плануємо розуміючи, що зараз в людей буде не та платоспроможність. Стосовно цін на матеріали сказати нічого не можемо точно, бо весь карантин ми замовлень не робили, в цьому не було необхідності. Тому ціни на наші послуги будуть такими самими, або акційними, слідкуйте за нашими новинами в соціальних мережах.» — говорить Яна Голошивець.

Менеджер з розвитку салонного бізнесу TICO professional Інна Петер під час карантину працювала онлайн. Обсяг продажів через закриття салонів та перукарень скоротився на 80 %. Їй довелося розширювати коло клієнтів. Головними трендом в продажах стали машинки для чоловічої стрижки та засоби по догляду за волоссям (фарби та шампуні).

«Наша компанія ціни на продукцію піднімати не буде. Акцій багато, вони є постійними на різні групи товару. Сьогодні закінчуються одні й одразу ж стартують інші. Зараз робота поновлюється. Багато салонів краси планують вже свою роботу на декілька тижнів, тому роблять замовлення наперед».

Ті вінничани, які передплатили послугу салону краси наперед аби підтримати свого майстра, нарешті зможуть скористатися нагодою та причепуритися. Однак, слід пам’ятати, що ваш майстер може наражатися на небезпеку, якщо ви прийдете до нього з ознаками хвороби. Тому, подбайте про безпеку свою та вашого майстра — дотримуйтесь правил МОЗ.



Переглядів: 6599
Поширень: 1

Останні новини