Онлайн воркшоп "Перші 100 Instagram продажів під час карантину."

Онлайн воркшоп "Перші 100 Instagram продажів під час карантину" проходитиме в рамках проекту "Працюй вільно",що реалізується приватною гімназією "Дельфін" з фінансування YIF Групи Світового банку.

Andrew Shulyk розкаже нам:

- як ми з дружиною створювали бренд одягу "Impact"
- як я набирав перші 1000 підписників для магазину
- успіхи і невдачі в продажах
- чому я витрачаю 5 хвилин в тиждень на налаштування реклами
- як створювати фешн контент, якщо застряг в лісі на карантині
- аналітика і відстеження показників
- чому клієнти люблять нас, навіть якщо ми "лажаємо"
- чим відрізняється ефективний контент від красивого.

Участь БЕЗКОШТОВНА.
Воркшоп проходитиме в Zoom : https://us02web.zoom.us/j/83125601027?status=success


Переглядів: 1389
Поширень: 0