Fixed price project: поради РМ-у
У будь-якому проекті може виникнути необхідність випустити реліз з чітко обумовленим scope у фіксований термін. Як не тільки взяти, але ще і виконати такі зобов’язання, розповість Олександр Крючков 12 травня на безкоштовному вебінарі від IAMPM.

Про що дізнаєтесь:
Як зафіксувати scope на детальному рівні і оцінити його з командою?
Що допоможе скласти і узгодити план релізу?
Як своєчасно інформувати клієнта про виконання плану і відхилення  від нього?
Які інструменти допоможуть чітко відслідковувати всі зміни scope і їх вплив на терміни?
Як правильно виконати прийом і вихід в продакшен за наперед узгодженим планом?

Вебінар буде корисний: PM і BA з outsourcing-компаній, а також всім, хто може зіткнутися з fixed price-контрактами.

На вебінарі ви:
Отримайте алгоритм дій для менеджера, щоб при необхідності виконати реліз в умовах фіксованого scope і термінів.
Зрозумієте, як правильно планувати і виконувати такий реліз, на які аспекти звернути увагу, щоб уникнути зриву термінів та інших неприємних сюрпризів.

Спікер:
🎙Олександр Крючков — Head of Presale в Avenga. Solution Delivery, Project & Program Management Consultant. 17 років досвіду в ІТ, 14 з яких керував проектами та програмами чисельністю до 120 чоловік. Спеціалізується на роботі в аутсорсингу розробки програмного забезпечення.

Реєстрація за посиланням: https://bit.ly/2zeGZVU

Переглядів: 549
Поширень: 0