Пошук нових каналів продажу під час карантину

Під час карантину більшість компаній призупинили свою діяльність і щодня втрачають свій бізнес.
Проте є ті, кому вдається працювати в такому режимі, відкривати нові напрямки та зростати
• Як їм це вдалось?
• Де знайти клієнтів?
• Які нові канали та інструменти для продаж вони використовують?
• Як обслуговують клієнтів?
• Як організували роботу своєї команди?


Наші спікери поділяться своїм досвідом адаптації до умов, в яких опинились всі ми, і допоможуть в пошуку нових рішень для вашого бізнес

Реєструйся за посиланням → https://forms.gle/Fvn8MvbwsRyrWcGz5
і ми вишлемо тобі посилання на відеоконференцію за 15 хвилин (в 15:45) до початку і повний відеозапис

Місце: ZOOM
Модератор - Олег Горобець, генеральний директор RІА media

Наші спікери:

Ратушняк Руслана, регіональний менеджер з продажів «Промінь енерго плюс» монтаж та підключення сонячних електростанції, Хмельницький
Анна Рудень, один з основних напрямків маркетинг житлових комплексів. Засновниця маркетингової агенції Ruden agency, Маркетолог, стратег. Створила, запустила і розвинула більше 40 брендів. Професійний досвід - 7 років, м.Луцьк, Тернопіль
Ярослав Сухомлин, співзасновник Чернігівcької Медіа Групи
Артем Нагорянський, керівник відділу маркетингу НВП “Аргон”, мережа супермаркетів Грош
Віталій Гуменюк та Олександр Бартко, ресторації "Реберня" та "Грузинський дворик"
Віктор Медончак, Велохаус
Ірина Олійник, провідний таргетолог агенції інтернет реклами ContextSisters

Катерина Картавченко, Ppc-specialist, агенція ContextSisters
 


Переглядів: 477
Поширень: 0